Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/330
Назва: | Профорієнтація та допрофесійна педагогічна підготовка як основа формування мотивації майбутніх учителів іноземної мови в Угорщині |
Інші назви: | Professional orientation and prevocational pedagogical training as the basis of motivation offuture foreign language teachers in Hungary |
Автори: | Леврінц Маріанна Lőrincz Marianna Levrints Marianna |
Ключові слова: | допрофесійна педагогічна підготовка;профорієнтація;мотивація |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Ужгородський Національний Університет |
Вид документа: | dc.type.article |
Бібліографічний опис: | In Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. 2012. Випуск 24. с. 92-94. |
Серія/номер: | Серія: Педагогіка. Соціальна робота;Випуск 24. |
Короткий огляд (реферат): | Резюме. У статті розглянуто особливості функціонування допрофесійної педагогічної підготовки фахівців іноземних мов в Угорщині в ракурсі орієнтації учнів на педагогічну професію та формування у них професійної мотивації. Abstract. The author of the article has analyzed peculiarities of pre-professional education of prospective foreign language specialists in the system of secondary education of Hungary in respect to their orientation to teaching and motivation development. Резюме. В статье рассматриваются особенности функционирования допрофессиональной педагогической подготовки специалистов в области иностранного языка в Венгрии в ракурсе ориентации учащихся на педагогическую профессию, а также формирования у них профессиональной мотивации. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/330 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Lőrincz Marianna |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Levrints_M_Proforiientatsiia_ta_doprofesiina_pedahohichna_pidhotovka_2012.pdf | In Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. 2012. Випуск 24. с. 92-94. | 282.08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons