Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/330
Назва: Профорієнтація та допрофесійна педагогічна підготовка як основа формування мотивації майбутніх учителів іноземної мови в Угорщині
Інші назви: Professional orientation and prevocational pedagogical training as the basis of motivation offuture foreign language teachers in Hungary
Автори: Леврінц Маріанна
Lőrincz Marianna
Levrints Marianna
Ключові слова: допрофесійна педагогічна підготовка;профорієнтація;мотивація
Дата публікації: 2012
Видавництво: Ужгородський Національний Університет
Вид документа: dc.type.article
Бібліографічний опис: In Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. 2012. Випуск 24. с. 92-94.
Серія/номер: Серія: Педагогіка. Соціальна робота;Випуск 24.
Короткий огляд (реферат): Резюме. У статті розглянуто особливості функціонування допрофесійної педагогічної підготовки фахівців іноземних мов в Угорщині в ракурсі орієнтації учнів на педагогічну професію та формування у них професійної мотивації.
Abstract. The author of the article has analyzed peculiarities of pre-professional education of prospective foreign language specialists in the system of secondary education of Hungary in respect to their orientation to teaching and motivation development.
Резюме. В статье рассматриваются особенности функционирования допрофессиональной педагогической подготовки специалистов в области иностранного языка в Венгрии в ракурсе ориентации учащихся на педагогическую профессию, а также формирования у них профессиональной мотивации.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/330
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Lőrincz Marianna

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levrints_M_Proforiientatsiia_ta_doprofesiina_pedahohichna_pidhotovka_2012.pdfIn Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. 2012. Випуск 24. с. 92-94.282.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons