Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/330
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Леврінц Маріанна | uk |
dc.contributor.author | Lőrincz Marianna | hu |
dc.contributor.author | Levrints Marianna | en |
dc.date.accessioned | 2020-11-19T15:59:25Z | - |
dc.date.available | 2020-11-19T15:59:25Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | In Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. 2012. Випуск 24. с. 92-94. | en |
dc.identifier.uri | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/330 | - |
dc.description.abstract | Резюме. У статті розглянуто особливості функціонування допрофесійної педагогічної підготовки фахівців іноземних мов в Угорщині в ракурсі орієнтації учнів на педагогічну професію та формування у них професійної мотивації. | uk |
dc.description.abstract | Abstract. The author of the article has analyzed peculiarities of pre-professional education of prospective foreign language specialists in the system of secondary education of Hungary in respect to their orientation to teaching and motivation development. | en |
dc.description.abstract | Резюме. В статье рассматриваются особенности функционирования допрофессиональной педагогической подготовки специалистов в области иностранного языка в Венгрии в ракурсе ориентации учащихся на педагогическую профессию, а также формирования у них профессиональной мотивации. | ru |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | Ужгородський Національний Університет | en |
dc.relation.ispartofseries | Серія: Педагогіка. Соціальна робота;Випуск 24. | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | допрофесійна педагогічна підготовка | uk |
dc.subject | профорієнтація | uk |
dc.subject | мотивація | uk |
dc.title | Профорієнтація та допрофесійна педагогічна підготовка як основа формування мотивації майбутніх учителів іноземної мови в Угорщині | en |
dc.title.alternative | Professional orientation and prevocational pedagogical training as the basis of motivation offuture foreign language teachers in Hungary | en |
dc.type | dc.type.article | en |
Appears in Collections: | Lőrincz Marianna |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Levrints_M_Proforiientatsiia_ta_doprofesiina_pedahohichna_pidhotovka_2012.pdf | In Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. 2012. Випуск 24. с. 92-94. | 282.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License