Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/333
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Леврінц Маріанна | uk |
dc.contributor.author | Lőrincz Marianna | hu |
dc.contributor.author | Levrints Marianna | en |
dc.date.accessioned | 2020-11-19T16:13:03Z | - |
dc.date.available | 2020-11-19T16:13:03Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Леврінц Маріанна: Фахова підготовка майбутніх учителів іноземних мов в університетах США: теоретико-методичні засади. Монографія. Ужгород-Берегове, ТОВ «РІК−У»-Закарпатський угорський інститут ім. Ференца Ракоці ІІ, 2020. 408 с. | en |
dc.identifier.isbn | 978-617-7868-06-3 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/333 | - |
dc.description | http://kmf.uz.ua/kiadvanyaink/fahova-pidgotovka-majbutnih-uchiteliv-inozemnih-mov-v-universitetah-ssha-teoretiko-metodichni-zasadi/ | en |
dc.description | https://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/bibBRF00008113 | en |
dc.description.abstract | Резюме. Монографію присвячено дослідженню теоретичних і методичних засад іншомовної педагогічної освіти в США. Висвітлено ґенезу проблеми фахової підготовки вчителів-філологів, узагальнено основні науково-емпіричні й теоретико-практичні напрацювання галузі; розглянуто філософські засади підготовки учителів-філологів, закладених у методологічні підвалини педагогічної освіти США; проаналізовано підходи до розвитку фахової компетентності майбутніх учителів іноземних мов у США; представлено систему професійної підготовки вчителів-філологів в університетах США, організаційно-змістові підходи до іншомовної педагогічної освіти й особливості практичної підготовки вчителів-філологів; представлено результати вивчення сучасних тенденцій розвитку філолого-педагогічної іншомовної освіти в Україні; результати порівняльного аналізу систем підготовки вчителів ІМ в Україні та в США; окреслено можливості оптимізації підготовки вчителів-філологів в Україні з урахуванням прогресивного досвіду США. Матеріал може бути корисним викладачам вищих навчальних закладів, науковцям, управлінцям у галузі освіти, аспірантам, студентам. | uk |
dc.description.sponsorship | Друк наукового видання здійснено за підтримки уряду Угорщини. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | ТОВ «РІК−У»-Закарпатський угорський інститут ім. Ференца Ракоці ІІ | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | професійна підготовка вчителів іноземних мов | uk |
dc.subject | майбутній учитель | uk |
dc.subject | система | uk |
dc.subject | освітня програма | uk |
dc.subject | університет | uk |
dc.subject | фахова компетентність | uk |
dc.subject | дидактичні підходи | uk |
dc.subject | іншомовна освіта | uk |
dc.subject | США | uk |
dc.title | Фахова підготовка майбутніх учителів іноземних мов в університетах США: Теоретико-методичні засади | en |
dc.title.alternative | Монографія | en |
dc.type | dc.type.monograph | en |
Appears in Collections: | Lőrincz Marianna Tudományos kiadványok |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Levrints_M_Fakhova_pidhotovka_maibutnikh_uchyteliv_inozemnykh_mov_2020.pdf | Леврінц Маріанна: Фахова підготовка майбутніх учителів іноземних мов в університетах США: теоретико-методичні засади. Монографія. Ужгород-Берегове, ТОВ «РІК−У»-Закарпатський угорський інститут ім. Ференца Ракоці ІІ, 2020. 408 с. | 2.22 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License