Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3429
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАндрея Певсеuk
dc.contributor.authorAndreya Pevseen
dc.contributor.authorPősze Andreahu
dc.contributor.authorКатерина Допополикuk
dc.contributor.authorDopopolyk Katerynaen
dc.contributor.authorІрина Смирноваuk
dc.contributor.authorSmyrnova Irynaen
dc.date.accessioned2024-03-18T08:46:11Z-
dc.date.available2024-03-18T08:46:11Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationIn Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2020. №9 (103). с. 141-156.en
dc.identifier.issn2312-5993 (Print)-
dc.identifier.issn2414-9799 (Online)-
dc.identifier.otherDOI журнала: 10.24139/2312-5993-
dc.identifier.otherDOI номера: 10.24139/2312-5993/2020.09-
dc.identifier.otherDOI: 10.24139/2312-5993/2020.09/141-156-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3429-
dc.description.abstractРезюме. Відображений досвід Ізмаїльського державного гуманітарного університету в галузі впровадженнѐ освітніх інновацій і, особливо, у їх застосуванні з метоя підвищеннѐ мотивації здобувачів вищої освіти сприймати знаннѐ та генерувати нові. Описане впровадженнѐ освітніх інновацій в освітній процес здобувачів вищої освіти освітньо-професійної програми «Середнѐ освіта: трудове навчаннѐ та технології. Інформатика», першого рівнѐ вищої освіти на здобуттѐ освітнього ступенѐ бакалавр за спеціальністя 014 Середнѐ освіта, предметна спеціальність 014.10 Трудове навчаннѐ та технології, галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, кваліфікаціѐ: Бакалавр освіти з трудового навчаннѐ та технологій. Учитель трудового навчаннѐ, технологій та інформатики.uk
dc.description.abstractAbstract. The problem of introducing educational innovations in educational establishments is analysed. The experience of Ismail State University of Humanities in introducing educational innovations and, especially, in applying them in order to increase the motivation of the applicants for higher education to absorb knowledge and generate new ones is reflected. Description of the introduction of educational innovations in the educational process of the applicants for higher education in the educational and vocational programme “Secondary education: vocational training and technology. Informatics”, the first level of higher education for obtaining an educational baccalaureate degree in the specialty 014 Secondary education, subject specialty 014.10 Vocational education and technology, field of knowledge 01 Education/Pedagogy, Qualifications: Bachelor of Education in Vocational Training and Technology. Teacher of vocational education, technology and informatics by teachers of the Department of Mathematics, Informatics and Information Activities of the Ismail State University of Humanities. Pedagogical conditions for the implementation of experimental research and ways of their introduction in educational process of higher education institutions are proposed. Modern information technologies have been identified to improve the quality of the educational process through the introduction of innovative technologiesen
dc.language.isouken
dc.publisherСумДПУ імені А. С. Макаренкаen
dc.relation.ispartofseries;№9 (103)-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectосвітні інноваціїuk
dc.subjectелектронні освітні ресурсиuk
dc.subjectінформаційне освітнє середовищеuk
dc.subjectSMART-комплексиuk
dc.titleДосвід Ізмаїльського державного гуманітарного університету в галузі впровадження освітніх інноваційen
dc.title.alternativeExperience of Ismail State University of Humanities in introducing educational innovationsen
dc.typedc.type.researchArticleen
Appears in Collections:Pősze Andrea

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Posze_A_Dopopolyk_K_Smyrnova_I_Dosvid_ Izmailskoho_ derzhavnoho_ humanitarnoho_2020.pdfIn Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2020. №9 (103). с. 141-156.9.52 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons