Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3475
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМесарош Лівіаuk
dc.contributor.authorLivia Mesaroshen
dc.contributor.authorMészáros Líviahu
dc.date.accessioned2024-04-02T06:26:45Z-
dc.date.available2024-04-02T06:26:45Z-
dc.date.issued2024-03-
dc.identifier.citationМесарош Л. B.: Використання історичного матеріалу на уроках математики. In Сучасні світові тенденції розвитку науки, освіти і технологій. Збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Біла Церква, 20 березня 2024 р.). Частина 2. Біла Церква, ЦФЕНД-Видавництво ПП “Астрая”, 2024. с. 16-17.en
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3475-
dc.description.abstractРезюме. Математична освіта сьогодні набагато поширеніша, ніж півстоліття тому, постійно виникають нові підходи, та методологічні погляди, але елементи історії математики все щеможна і потрібно використовувати для кращого засвоєння математики, учням також необхідно показати, що математика жива наука, вона постійно розвивається і тим самим створює свою історію.uk
dc.language.isouken
dc.publisherЦФЕНД-Видавництво ПП “Астрая”en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectвикладання математикиuk
dc.subjectісторія математикиuk
dc.subjectособливості навчанняuk
dc.titleВикористання історичного матеріалу на уроках математикиen
dc.typedc.type.conferenceAbstracten
Appears in Collections:Mészáros Lívia

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Meszaros_L_Vykorystannia_istorychnoho_materialu_na_urokakh_2024.pdfМесарош Л. B.: Використання історичного матеріалу на уроках математики. In Сучасні світові тенденції розвитку науки, освіти і технологій. Збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Біла Церква, 20 березня 2024 р.). Частина 2. Біла Церква, ЦФЕНД-Видавництво ПП “Астрая”, 2024. с. 16-17.4.43 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons