Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3540
Назва: Цифровий маркетинг в діяльності об’єднань виноробів Закарпаття
Інші назви: Digitális marketing a kárpátaljai borászszövetségek tevékenységében
Digital marketing in the activities of winegrowers' associations of Transcarpathia
Автори: Щука Галина
Shchuka Halyna
Scsuka Halina
Олаг Наталія
Oláh Natália
Ключові слова: Закарпаття;вино;цифровий маркетинг;виноробство
Дата публікації: 2024
Видавництво: II. RFKMF
Вид документа: dc.type.conferenceAbstract
Бібліографічний опис: In Csernicskó István et al. (szerk. biz.): Digitális gazdaság és fenntartható fejlődés: a pénzügy, számvitel, menedzsment, valamint társadalom- és viselkedéstudomány legújabb trendjei. II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola által a "Rákóczi-napok" alkalmából rendezett IV. Nemzetközi Gazdaságtudományi Konferencia tudományos anyagai (Beregszász, 2024. március 26-27.). Beregszász, II. RFKMF, 2024. pp. 100-102.
Короткий огляд (реферат): Резюме. Еногастрономічний туризм є одним із найбільш актуальних видів туристичної діяльності для Закарпаття. Успішність розвитку даного виду туризму залежить від багатьох чинників, одним з яких є наявність державноприватного партнерства. Проте наразі об’єднання суб’єктів на закарпатському ринку еногастрономічного туризму знаходиться в нульовій фазі і лише в найбільш проактивних громадах замислюються на рахунок маркетингу (спільне вирішення питань просування та брендингу) та управління (розробка стратегії, туристичного продукту та ін.).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3540
ISBN: 978-617-8276-91-1
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Digitális gazdaság és fenntartható fejlődés: a pénzügy, számvitel, menedzsment, valamint társadalom- és viselkedéstudomány legújabb trendjei
Oláh Natália
Scsuka Halina

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shchuka_H_Olah_N_Tsyfrovyi_marketynh_diialnosti_obiednan_vynorobiv_2024.pdfIn Csernicskó István et al. (szerk. biz.): Digitális gazdaság és fenntartható fejlődés: a pénzügy, számvitel, menedzsment, valamint társadalom- és viselkedéstudomány legújabb trendjei. II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola által a "Rákóczi-napok" alkalmából rendezett IV. Nemzetközi Gazdaságtudományi Konferencia tudományos anyagai (Beregszász, 2024. március 26-27.). Beregszász, II. RFKMF, 2024. pp. 100-102.1.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons