Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3540
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩука Галинаuk
dc.contributor.authorShchuka Halynaen
dc.contributor.authorScsuka Halinahu
dc.contributor.authorОлаг Наталіяuk
dc.contributor.authorOláh Natáliahu
dc.date.accessioned2024-04-22T13:19:16Z-
dc.date.available2024-04-22T13:19:16Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationIn Csernicskó István et al. (szerk. biz.): Digitális gazdaság és fenntartható fejlődés: a pénzügy, számvitel, menedzsment, valamint társadalom- és viselkedéstudomány legújabb trendjei. II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola által a "Rákóczi-napok" alkalmából rendezett IV. Nemzetközi Gazdaságtudományi Konferencia tudományos anyagai (Beregszász, 2024. március 26-27.). Beregszász, II. RFKMF, 2024. pp. 100-102.en
dc.identifier.isbn978-617-8276-91-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3540-
dc.description.abstractРезюме. Еногастрономічний туризм є одним із найбільш актуальних видів туристичної діяльності для Закарпаття. Успішність розвитку даного виду туризму залежить від багатьох чинників, одним з яких є наявність державноприватного партнерства. Проте наразі об’єднання суб’єктів на закарпатському ринку еногастрономічного туризму знаходиться в нульовій фазі і лише в найбільш проактивних громадах замислюються на рахунок маркетингу (спільне вирішення питань просування та брендингу) та управління (розробка стратегії, туристичного продукту та ін.).uk
dc.language.isouken
dc.publisherII. RFKMFen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectЗакарпаттяuk
dc.subjectвиноuk
dc.subjectцифровий маркетингuk
dc.subjectвиноробствоuk
dc.titleЦифровий маркетинг в діяльності об’єднань виноробів Закарпаттяen
dc.title.alternativeDigitális marketing a kárpátaljai borászszövetségek tevékenységébenen
dc.title.alternativeDigital marketing in the activities of winegrowers' associations of Transcarpathiaen
dc.typedc.type.conferenceAbstracten
Appears in Collections:Digitális gazdaság és fenntartható fejlődés: a pénzügy, számvitel, menedzsment, valamint társadalom- és viselkedéstudomány legújabb trendjei
Oláh Natália
Scsuka Halina

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shchuka_H_Olah_N_Tsyfrovyi_marketynh_diialnosti_obiednan_vynorobiv_2024.pdfIn Csernicskó István et al. (szerk. biz.): Digitális gazdaság és fenntartható fejlődés: a pénzügy, számvitel, menedzsment, valamint társadalom- és viselkedéstudomány legújabb trendjei. II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola által a "Rákóczi-napok" alkalmából rendezett IV. Nemzetközi Gazdaságtudományi Konferencia tudományos anyagai (Beregszász, 2024. március 26-27.). Beregszász, II. RFKMF, 2024. pp. 100-102.1.6 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons