Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3627
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтепан Лукачинаuk
dc.date.accessioned2024-05-08T18:33:06Z-
dc.date.available2024-05-08T18:33:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationIn Csernicskó István et al. (szerk. biz.): Digitális gazdaság és fenntartható fejlődés: a pénzügy, számvitel, menedzsment, valamint társadalom- és viselkedéstudomány legújabb trendjei. II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola által a "Rákóczi-napok" alkalmából rendezett IV. Nemzetközi Gazdaságtudományi Konferencia tudományos anyagai (Beregszász, 2024. március 26-27.). Beregszász, II. RFKMF, 2024. pp. 76-77.en
dc.identifier.isbn978-617-8276-91-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3627-
dc.description.abstractРезюме. Стрімкий розвиток інформаційних технологій знаменується поширенням такого явища, як електронна комерція. Дане явище складає серйозну конкуренцію традиційній комерції і посідає важливе місце у світовій економіці – станом на 2021 рік частка інтернет-комерції у світовому товарообороті роздрібних продажів становить приблизно 19.5% [3]. В Україні загальний обсяг ринку електронної комерції, станом на 2022 рік, склав 151 млрд грн (загальна сума продажів товарів та послуг через інтернет), що на 17% більше, ніж у 2021 році, при цьому частка електронної комерції в загальному обсягу продажів в Україні, станом на 2022 рік, становить 11%. Ця частка не є надто високою, проте спостерігається її щорічне зростання, якщо у 2021 році частка електронної комерції складала 9%, то вже у 2022 році ця частка виросла на 22% і досягла рівня 11% [1]. Позитивна тенденція пояснюється насамперед, пандемією COVID-19, яка змусила покупців, задля їхньої безпеки, відмовитися від фізичних покупок і перейти до покупок через глобальну мережу Інтернет, а також трендом діджиталізації.uk
dc.language.isouken
dc.publisherII. RFKMFen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectелектронна комерціяuk
dc.subjectУкраїнаuk
dc.titleСучасний стан електронної комерції в Україніen
dc.title.alternativeAz e-kereskedelem jelenlegi helyzete Ukrajnábanen
dc.title.alternativeThe current state of e-commerce in Ukraineen
dc.typedc.type.extendedAbstracten
Appears in Collections:Digitális gazdaság és fenntartható fejlődés: a pénzügy, számvitel, menedzsment, valamint társadalom- és viselkedéstudomány legújabb trendjei

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lukachyna_S_Suchasnyi_stan_elektronnoi_komertsii_Ukraini_2024.pdfIn Csernicskó István et al. (szerk. biz.): Digitális gazdaság és fenntartható fejlődés: a pénzügy, számvitel, menedzsment, valamint társadalom- és viselkedéstudomány legújabb trendjei. II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola által a "Rákóczi-napok" alkalmából rendezett IV. Nemzetközi Gazdaságtudományi Konferencia tudományos anyagai (Beregszász, 2024. március 26-27.). Beregszász, II. RFKMF, 2024. pp. 76-77.1.55 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons