Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3632
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чизмар Іван | uk |
dc.contributor.author | Csizmár Iván | hu |
dc.contributor.author | Chyzmar Ivan | en |
dc.date.accessioned | 2024-05-10T06:00:24Z | - |
dc.date.available | 2024-05-10T06:00:24Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | In Csernicskó István et al. (szerk. biz.): Digitális gazdaság és fenntartható fejlődés: a pénzügy, számvitel, menedzsment, valamint társadalom- és viselkedéstudomány legújabb trendjei. II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola által a "Rákóczi-napok" alkalmából rendezett IV. Nemzetközi Gazdaságtudományi Konferencia tudományos anyagai (Beregszász, 2024. március 26-27.). Beregszász, II. RFKMF, 2024. pp. 97-100. | en |
dc.identifier.isbn | 978-617-8276-91-1 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3632 | - |
dc.description.abstract | Резюме. Враховуючи попередні наукові дослідження [1], підтверджено, що формалізація процесів розвитку кіберспорту спрямована на створення його змістовної основи. Це досягається за допомогою комплексного розкриття ресурсів для розширення виробництва, зокрема, проєктів, що забезпечують найбільший прибуток або F (e+). Процес має бути: розгорнутим у часі; забезпечувати конкретизацію впливів, які транслюються з підсистем розробника/видавця ігор, виробництва кіберспортивних подій та кіберспортивних дисциплін. | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | II. RFKMF | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | кіберспорт | uk |
dc.subject | кіберспортивні події | uk |
dc.title | Формалізація процесів розвитку кіберспорту як системи «розробників/видавців ігор – кіберспортивних подій – кіберспортивних дисциплін» | en |
dc.title.alternative | Az eSport fejlesztési folyamatok formalizálása a "játékfejlesztők/kiadók - eSport események - eSport szakágak" rendszereként | en |
dc.title.alternative | Formalization of eSports development processes as a system of "developers/publishers of games - eSports events - eSports disciplines" | en |
dc.type | dc.type.extendedAbstract | en |
Appears in Collections: | Csizmár Iván Digitális gazdaság és fenntartható fejlődés: a pénzügy, számvitel, menedzsment, valamint társadalom- és viselkedéstudomány legújabb trendjei |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chyzmar_I_Formalizatsiia_protsesiv_rozvytku_kibersportu_yak_systemy_2024.pdf | In Csernicskó István et al. (szerk. biz.): Digitális gazdaság és fenntartható fejlődés: a pénzügy, számvitel, menedzsment, valamint társadalom- és viselkedéstudomány legújabb trendjei. II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola által a "Rákóczi-napok" alkalmából rendezett IV. Nemzetközi Gazdaságtudományi Konferencia tudományos anyagai (Beregszász, 2024. március 26-27.). Beregszász, II. RFKMF, 2024. pp. 97-100. | 1.64 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License