Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/367
Назва: The relationship between learner autonomy and vocabulary learning strategies
Інші назви: Взаємозвязок між автономією та стратегіями вивчення лексики
Автори: Liszjuk Anett
Лисюк Анетт
Ключові слова: relationship;learner autonomy;vocabulary learning strategies
Дата публікації: 2017
Видавництво: Filológia Tanszék
Вид документа: dc.type.bachelor
Бібліографічний опис: Liszjuk Anett: The relationship between learner autonomy and vocabulary learning strategies. Filológia Tanszék, Beregszász, 2017. 66 p.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/367
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Angol Tanszéki Csoport

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Liszjuk_A_The_relationship_between_learner_autonomy_and_vocabulary_2017.pdfLiszjuk Anett: The relationship between learner autonomy and vocabulary learning strategies. Filológia Tanszék, Beregszász, 2017. 66 p.548.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons