Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/367
Назва: | The relationship between learner autonomy and vocabulary learning strategies |
Інші назви: | Взаємозвязок між автономією та стратегіями вивчення лексики |
Автори: | Liszjuk Anett Лисюк Анетт |
Ключові слова: | relationship;learner autonomy;vocabulary learning strategies |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Filológia Tanszék |
Вид документа: | dc.type.bachelor |
Бібліографічний опис: | Liszjuk Anett: The relationship between learner autonomy and vocabulary learning strategies. Filológia Tanszék, Beregszász, 2017. 66 p. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kmf.uz.ua:8080/jspui/handle/123456789/367 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Angol Tanszéki Csoport |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Liszjuk_A_The_relationship_between_learner_autonomy_and_vocabulary_2017.pdf | Liszjuk Anett: The relationship between learner autonomy and vocabulary learning strategies. Filológia Tanszék, Beregszász, 2017. 66 p. | 548.77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons