Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3776
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щука Галина | uk |
dc.contributor.author | Shchuka Halyna | en |
dc.contributor.author | Scsuka Halina | hu |
dc.contributor.author | Безрученков Юрій | uk |
dc.contributor.author | Bezruchenkov Yuriy | en |
dc.date.accessioned | 2024-05-29T07:49:25Z | - |
dc.date.available | 2024-05-29T07:49:25Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | In Є. В. Копилець (відп. ред.): Освітні й наукові виміри географії та туризму. Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю (м. Полтава, 17 квітня 2024 р.). Полтава, ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. с. 92-94. | en |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3776 | - |
dc.description.abstract | Резюме. Історія вітчизняної педагогіки дуже тісно пов’язана з поняттям наставництва: такий інститут був досить відомим у часи Київської Русі, отже, виник значно раніше. Натомість поняття «менторство» в системі освіти України вважається більш інноваційним і досі дискутується. Феномен менторства науковцями розглядається в контексті: ефективного інструменту професійної підготовки та професійного розвитку майбутніх працівників до ринку праці; моделі професійного розвитку майбутнього фахівця; засобу забезпечення принципу навчання впродовж життя, студентоцентрованого, компетентнісно орієнтованого навчання [1, с. 284]. Аналіз результатів наукових досліджень М. Бойченко, Н. Гаврилів, Ю. Кіщенко, І. Манохіної, І. Поліщук, І. Сидорук та інших, вказує на те, що діяльність ментора не обмежується рамками аудиторії і передбачає значну кількість різноманітних активностей, починаючи від створення доброзичливих, демократичних умов спілкування, що дозволяє студенту відчувати себе впевнено, до оснащення «корисними» контактами, які допоможуть йому реалізуватися в професійному житті. | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | ПНПУ імені В. Г. Короленка | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | туризм | uk |
dc.subject | менторство | uk |
dc.title | Менторство як інструмент забезпечення якості освітнього процесу з туризму | en |
dc.type | dc.type.extendedAbstract | en |
Appears in Collections: | Scsuka Halina |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shchuka_Halyna_Mentorstvo_yak_instrument_zabezpechennia_yakosti_osvitnoho_protsesu_turyz_2024.pdf | In Є. В. Копилець (відп. ред.): Освітні й наукові виміри географії та туризму. Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю (м. Полтава, 17 квітня 2024 р.). Полтава, ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. с. 92-94. | 534.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License