Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3776
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩука Галинаuk
dc.contributor.authorShchuka Halynaen
dc.contributor.authorScsuka Halinahu
dc.contributor.authorБезрученков Юрійuk
dc.contributor.authorBezruchenkov Yuriyen
dc.date.accessioned2024-05-29T07:49:25Z-
dc.date.available2024-05-29T07:49:25Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationIn Є. В. Копилець (відп. ред.): Освітні й наукові виміри географії та туризму. Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю (м. Полтава, 17 квітня 2024 р.). Полтава, ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. с. 92-94.en
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3776-
dc.description.abstractРезюме. Історія вітчизняної педагогіки дуже тісно пов’язана з поняттям наставництва: такий інститут був досить відомим у часи Київської Русі, отже, виник значно раніше. Натомість поняття «менторство» в системі освіти України вважається більш інноваційним і досі дискутується. Феномен менторства науковцями розглядається в контексті: ефективного інструменту професійної підготовки та професійного розвитку майбутніх працівників до ринку праці; моделі професійного розвитку майбутнього фахівця; засобу забезпечення принципу навчання впродовж життя, студентоцентрованого, компетентнісно орієнтованого навчання [1, с. 284]. Аналіз результатів наукових досліджень М. Бойченко, Н. Гаврилів, Ю. Кіщенко, І. Манохіної, І. Поліщук, І. Сидорук та інших, вказує на те, що діяльність ментора не обмежується рамками аудиторії і передбачає значну кількість різноманітних активностей, починаючи від створення доброзичливих, демократичних умов спілкування, що дозволяє студенту відчувати себе впевнено, до оснащення «корисними» контактами, які допоможуть йому реалізуватися в професійному житті.uk
dc.language.isouken
dc.publisherПНПУ імені В. Г. Короленкаen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectменторствоuk
dc.titleМенторство як інструмент забезпечення якості освітнього процесу з туризмуen
dc.typedc.type.extendedAbstracten
Appears in Collections:Scsuka Halina

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shchuka_Halyna_Mentorstvo_yak_instrument_zabezpechennia_yakosti_osvitnoho_protsesu_turyz_2024.pdfIn Є. В. Копилець (відп. ред.): Освітні й наукові виміри географії та туризму. Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю (м. Полтава, 17 квітня 2024 р.). Полтава, ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. с. 92-94.534.87 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons