Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3832
Назва: | Використання сучасних цифрових освітніх ресурсів у закладах вищої освіти |
Інші назви: | Use of modern digital educational resources in institutions of higher education |
Автори: | Андрусик Павло Pavlo Andrusyk |
Ключові слова: | цифрові освітні ресурси;заклади вищої освіти;інформаційне середовище |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola |
Вид документа: | dc.type.conferenceAbstract |
Бібліографічний опис: | In Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 193. p. |
Короткий огляд (реферат): | Резюме. Розглянуто використання сучасних цифрових освітніх ресурсів у
закладах вищої освіти. Проблема, яка стоїть перед нами зараз, полягає в
тому, щоб у всіх університетах використовувати цифрові технології у
викладанні Висвітлено завдання, які необхідно вирішити при
комплексному використанні цифрових ресурсів у вищій школі.
Цифровізація робить освітній процес більш мобільним, гнучким, персоналізованим та диференційованим, суттєво впливає на зміст освіти,
методи, засоби та технології навчання, організаційні форми навчання й
управління навчально-пізнавальною діяльністю, що призводить до змін у
діяльності студентів та викладачів. Прогресивність напрямів удосконалення підготовки фахівців характеризується тим, що інститут освіти
повинен відображати зміни шляхом розробки нових принципів і
перспективних технологій навчання, забезпечення готовності фахівця до
професійної діяльності в умовах сучасного інформаційного середовища і
тим самим забезпечити підготовку кваліфікованих кадрів до використання цифрових ресурсів у професійній діяльності. Abstract. The use of modern digital educational resources in institutions of higher education is considered. The problem that we face now is that all universities use digital technologies in teaching. The tasks that need to be solved in the comprehensive use of digital resources in higher education are highlighted. Digitization makes the educational process more mobile, flexible, personalized and differentiated, significantly affects the content of education, methods, means and technologies of education, organizational forms of education and management of educational and cognitive activities, which leads to changes in the activities of students and teachers. The progressiveness of the directions for improving the training of specialists is characterized by the fact that the educational institute must reflect changes by developing new principles and promising learning technologies, ensuring the specialist's readiness for professional activity in the conditions of a modern information environment, and thereby ensuring the training of qualified personnel for the use of digital resources in professional activities. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3832 |
ISBN: | 978-617-8143-14-5 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Absztraktkötet |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Andrusyk_Pavlo_Vykorystannia_suchasnykh_tsyfrovykh_osvitnikh_resursiv_zakladakh_vyshchoi_osvity_2024.pdf | In Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 193. p. | 11.73 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons