Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3842
Cím: | Розвиток творчого мислення учнів початкових класів на уроках математики |
Egyéb cím: | Development of creative thinking of elementary school students at math lessons |
Szerző(k): | Шевчук Ірина Iryna Shevchuk |
Kulcsszavak: | творчість;розвиток творчого мислення;складені текстові задачі;активізація розумової діяльності учнів;усвідомлення змісту задачі;пошуки розв’язування задачі;аналітичне міркування;синтетичне міркування;величини;дослідницькі завдання |
Kiadás dátuma: | 2024 |
Kiadó: | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola |
Típus: | dc.type.conferenceAbstract |
Hivatkozás: | In Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 216. p. |
Absztrakt: | Резюме. У статті висвітлена актуальність проблеми розвитку творчого мислення учнів
початкової школи засобами математики на різних етапах уроку прироботі над
складеними текстовими задачами у процесі їх аналізу, При вивченні
математики доцільно застосовувати різноманітні найефективніші методи за
засоби навчання, які допоможуть учням опановувати математичний матеріал
у творчому аспекті, який, в свою чергу, сприяє кращому розумінню важливих
змістових ліній початковогокурсу математики. Abstract. The article highlights the urgency of the problem of developing the creative thinking of primary school pupils by means of mathematics at different stages of the lesson, while working on complex text tasks in the process of their analysis. When studying mathematics, it is expedient to use a variety of the most effective methods of teaching, which help students master the mathematical material in the creative aspect, which, in turn, contributes to a better understanding of important content lines of the initial course of mathematics. |
URI: | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3842 |
ISBN: | 978-617-8143-14-5 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Ebben a gyűjteményben: | Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Absztraktkötet |
Fájlok a dokumentumban:
Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
---|---|---|---|---|
Shevchuk_Iryna_Rozvytok_tvorchoho_myslennia_uchniv_pochatkovykh_klasiv_uro_matematyky_2024.pdf | In Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 216. p. | 11.73 MB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
This item is licensed under a Creative Commons License