Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3842
Назва: Розвиток творчого мислення учнів початкових класів на уроках математики
Інші назви: Development of creative thinking of elementary school students at math lessons
Автори: Шевчук Ірина
Iryna Shevchuk
Ключові слова: творчість;розвиток творчого мислення;складені текстові задачі;активізація розумової діяльності учнів;усвідомлення змісту задачі;пошуки розв’язування задачі;аналітичне міркування;синтетичне міркування;величини;дослідницькі завдання
Дата публікації: 2024
Видавництво: II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola
Вид документа: dc.type.conferenceAbstract
Бібліографічний опис: In Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 216. p.
Короткий огляд (реферат): Резюме. У статті висвітлена актуальність проблеми розвитку творчого мислення учнів початкової школи засобами математики на різних етапах уроку прироботі над складеними текстовими задачами у процесі їх аналізу, При вивченні математики доцільно застосовувати різноманітні найефективніші методи за засоби навчання, які допоможуть учням опановувати математичний матеріал у творчому аспекті, який, в свою чергу, сприяє кращому розумінню важливих змістових ліній початковогокурсу математики.
Abstract. The article highlights the urgency of the problem of developing the creative thinking of primary school pupils by means of mathematics at different stages of the lesson, while working on complex text tasks in the process of their analysis. When studying mathematics, it is expedient to use a variety of the most effective methods of teaching, which help students master the mathematical material in the creative aspect, which, in turn, contributes to a better understanding of important content lines of the initial course of mathematics.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3842
ISBN: 978-617-8143-14-5
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Absztraktkötet

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shevchuk_Iryna_Rozvytok_tvorchoho_myslennia_uchniv_pochatkovykh_klasiv_uro_matematyky_2024.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 216. p.11.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons