Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3842
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевчук Іринаuk
dc.contributor.authorIryna Shevchuken
dc.date.accessioned2024-06-06T10:18:41Z-
dc.date.available2024-06-06T10:18:41Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationIn Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 216. p.en
dc.identifier.isbn978-617-8143-14-5-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3842-
dc.description.abstractРезюме. У статті висвітлена актуальність проблеми розвитку творчого мислення учнів початкової школи засобами математики на різних етапах уроку прироботі над складеними текстовими задачами у процесі їх аналізу, При вивченні математики доцільно застосовувати різноманітні найефективніші методи за засоби навчання, які допоможуть учням опановувати математичний матеріал у творчому аспекті, який, в свою чергу, сприяє кращому розумінню важливих змістових ліній початковогокурсу математики.uk
dc.description.abstractAbstract. The article highlights the urgency of the problem of developing the creative thinking of primary school pupils by means of mathematics at different stages of the lesson, while working on complex text tasks in the process of their analysis. When studying mathematics, it is expedient to use a variety of the most effective methods of teaching, which help students master the mathematical material in the creative aspect, which, in turn, contributes to a better understanding of important content lines of the initial course of mathematics.en
dc.language.isouken
dc.publisherII. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskolaen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectтворчістьuk
dc.subjectрозвиток творчого мисленняuk
dc.subjectскладені текстові задачіuk
dc.subjectактивізація розумової діяльності учнівuk
dc.subjectусвідомлення змісту задачіuk
dc.subjectпошуки розв’язування задачіuk
dc.subjectаналітичне міркуванняuk
dc.subjectсинтетичне міркуванняuk
dc.subjectвеличиниuk
dc.subjectдослідницькі завданняuk
dc.titleРозвиток творчого мислення учнів початкових класів на уроках математикиen
dc.title.alternativeDevelopment of creative thinking of elementary school students at math lessonsen
dc.typedc.type.conferenceAbstracten
Розташовується у зібраннях:Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Absztraktkötet

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shevchuk_Iryna_Rozvytok_tvorchoho_myslennia_uchniv_pochatkovykh_klasiv_uro_matematyky_2024.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 216. p.11.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons