Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3844
Назва: Застосування Краскела-Уолліса тесту в педагогічних дослідженнях
Інші назви: Application of the Kruskal-Wallis test in pedagogical research
Автори: Тилищак Олександр
Tylyshchak Alexander
Tilistyák Sándor
Герич Мирослава
Кучінка Каталін
Kucsinka Katalin
Kuchinka Katalin
Сливка-Тилищак Ганна
Slyvka Tylyshchak Anna
Ключові слова: Тест Краскела-Уолліса;Статистична обробка даних;Оцінка різниці;Python
Дата публікації: 2024
Видавництво: II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola
Вид документа: dc.type.conferenceAbstract
Бібліографічний опис: In Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 220. p.
Короткий огляд (реферат): Резюме. Застосування статистичних методів у прикладних аспектах педагогічних досліджень дає можливість вивчати масові явища. Дані методи дозволяють оцінити результати дослідження, підвищити надійність висновку та теоретично узагальнити результат. Особливе місце в педагогічних дослідженнях належить застосуванню Краскела-Уолліса теста. Даний критерій можна використовувати для оцінки відмінностей між трьома або більше експериментальними даними із вибірки незалежних вимірювань з використанням їх порядкових номерів. В роботі наведено приклад використання Краскела-Уолліса тесту. На основі отриманих результатів контрольного тесту з математики в 11 класі п’ятьох різних шкіл, зроблено висновок про рівень знань учнів з даного предмету та зроблено порівняльну характеристику. Обробку статистичних даних зроблено в PYTON. Бахрушин В.Є. Методи аналізу даних : навчальний посібник для студентів. – Запоріжжя : КПУ, 2011. – 268 с.
Abstract. The using of statistical methods in applied aspects of pedagogical research provides an opportunity to study mass phenomena. These methods make it possible to evaluate the research results, increase the reliability of the conclusion and theoretically generalize the result. A special place in pedagogical research belongs to the application of the Kruskal-Wallis test. This criterion can be used to evaluate the differences between three or more experimental data from a sample of independent measurements using their ordinal numbers. The paper gives an example of using the Kruskal-Wallis test. Based on the results of the control test in mathematics in the 11th grade of five different schools, a conclusion was made about the level of knowledge of students in this subject and a comparative characteristic was made. Statistical data processing is done in Python.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3844
ISBN: 978-617-8143-14-5
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Absztraktkötet
Kucsinka Katalin
Tilistyák Sándor

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
T_Oleksandr_Herych_et_al_Zastosuvannia_Kraskela_Uollisa_2024.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 220. p.11.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons