Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3868
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДячук Павлоuk
dc.contributor.authorPavlo Diachuken
dc.date.accessioned2024-06-11T10:46:38Z-
dc.date.available2024-06-11T10:46:38Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationIn Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 262. p.en
dc.identifier.isbn978-617-8143-14-5-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3868-
dc.description.abstractРезюме. STEM-школи мають сформувати особливий стиль мислення у дитини. Такий підхід до навчання сприяє тому, щоб він був послідовним у своїх діях й водночас не боявся бути відкритим до альтернативних варіантів. На уроках роль вчителя зведена до мінімуму, учні самостійно шукають шляхи вирішення завдання. Це тренує самостійність дитини, у разі командної роботи – учні вчаться розділяти завдання між собою, обирати найоптимальніший спосіб вирішення практичного завдання. Метод спроб та помилок сприяє навчанню проведення аналізу отриманої інформації, а також аргументування власної точки зору.uk
dc.description.abstractAbstract. The article highlights the main tasks on the way to the implementation of these principles in the educational process of a higher Ukrainian school. Such tasks are: training of primary school teachers, renewal of material and technical and educational and methodological support, organization of the pedagogical process based on the partnership of teachers, students and parents. In recent years, rapid development of computer technologies, the IT sphere, nanotechnologies, and robotics has been observed in Ukraine.en
dc.language.isouken
dc.publisherII. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskolaen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectSTEM-освітаuk
dc.subjectвища школаuk
dc.subjectпочаткова освітаuk
dc.subjectдослідницька та проєктна діяльністьuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.titleSTEM освіта майбутньогоen
dc.title.alternativeSTEM education of the futureen
dc.typedc.type.conferenceAbstracten
Appears in Collections:Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Absztraktkötet

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diachuk_Pavlo_STEM_osvita_maibutnoho_2024.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 262. p.11.73 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons