Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3878
Title: Сприйняття вчителями труднощів викладання іноземних мов
Other Titles: The difficulties of teaching english language: how teachers view the current and past challenges
Authors: Леврінц Маріанна
Lőrincz Marianna
Levrints Marianna
Keywords: труднощі;англійська як іноземна мова;поточні та ретроспективні перцепції
Issue Date: 2024
Publisher: II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola
Type: dc.type.conferenceAbstract
Citation: In Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 282. p.
Abstract: Резюме. Вивчення трансформацій, яких зазнають ставлення вчителів до труднощів, пов’язаних із викладанням іноземних мов, становить значне наукове зацікавлення з огляду на їх уплив на ефективність професійної діяльності. Відтак дане дослідження присвячене вивченню поточних і ретроспективних перцепцій вчителів щодо викликів викладання англійської мови як іноземної. Дослідження виконане із застосуванням методу анкетування, дисперсійного аналізу Фрідмана та критерію знакових рангів Вілкоксона. Виявлено статистично значущу різницю між поточними та ретроспективними перцепціями вчителів по всім змінним, включеним в інструмент дослідження. З’ясовано, що досвід викладання сприяє трансформації уявлень вчителів про рівень складності професійних задач. У ході дослідження виявлено завдання, які потребують більш прицільної уваги на етапі входження у професію, зокрема залучення учнів до роботи над навчальним матеріалом, забезпечення ефективного викладання для всіх учнів, персоналізація викладання, знання учнів, планування та організація навчального процесу, а також оцінювання учнів. З іншого боку, завдання, пов’язані із формуванням іншомовної усної комунікативної компетентності, письмової, аудіювання та мотивації учнів розглядаються вчителями як найскладніші, незалежно від стажу викладання.
Abstract. Teaching challenges can affect teacher performance in many ways, but little is known about how language teachers' perceptions of challenges change over time. Thus, this study aimed to examine EFL teachers' current and retrospective perceptions of challenges related to language teaching tasks. A questionnaire was used to collect quantitative data, which were analyzed using Friedman’s ANOVA and a Wilcoxon Signed Ranks Test. A within-subjects comparison indicated a significant difference between current and retrospective perceptions of challenges with a large effect size across all language teaching tasks included in the questionnaire. This suggests that experience is a contributing factor to changes in teachers' perceptions of task difficulty.
URI: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3878
ISBN: 978-617-8143-14-5
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Appears in Collections:Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Absztraktkötet
Lőrincz Marianna

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Levrints_Marianna_Spryiniattia_vchyteliamy_trudnoshchiv_vykladannia_inozemnykh_mov_2024.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 282. p.11.73 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons