Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3897
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛюбов Байдюкuk
dc.contributor.authorBaidiuk Liuboven
dc.date.accessioned2024-06-12T14:37:10Z-
dc.date.available2024-06-12T14:37:10Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationIn Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 324. p.en
dc.identifier.isbn978-617-8143-14-5-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3897-
dc.description.abstractРезюме. Концепція навчання англійської мови передбачає опору на фундаментальність сучасних дидактичної, психологічної та методичної наук, враховує те, що різні точки зору функціонують на основі взаємодоповнюваності та набувають максимальної ефективності за певних умов організації навчального процесу. Важливим успіхомвивчення англійської мови є розуміння того, що мова найкраще засвоюється тоді, коли учням пропонується індивідуальна методична увага й участь, які ґрунтуються на аналізі особистісних навчальних потреб і відповідальності, забезпечення навчального процесу видами та типами діяльності, що сприяють використанню мови. Основною метою навчання англійської мови є формування в учнів комунікативної компетенції, що означає оволодіння мовою як засобом міжкультурного спілкування, розвиток умінь використовувати іноземну мову як інструмент у діалозі культур і цивілізацій сучасного світу, а також використання інтерактивних методів, як приклад сучасного методу навчання.uk
dc.description.abstractAbstract. The concept of teaching English involves relying on the fundamentals of modern didactic, psychological and methodical sciences, it takes into account the fact that different points of view function on the basis of mutual complementarity and gain maximum effectiveness under certain conditions of the organization of the educational process. An important success of learning English is the understanding that the language is best learned when students are offered individual methodical attention and participation, which are based on the analysis of personal educational needs and responsibility, providing the educational process with types of activities that contribute to the use of the language. The main goal of teaching English is the formation of communicative competence in students, which means mastering the language as a means of intercultural communication, developing the ability to use a foreign language as a tool in the dialogue of cultures and civilizations of the modern world, as well as the use of interactive methods, as an example of a modern teaching method.en
dc.language.isouken
dc.publisherII. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskolaen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectтехнологіїuk
dc.subjectметодuk
dc.subjectосвітні технологіїuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.titleВикористання інноваційних технологій у навчанні англійської мови учнів початкової школиen
dc.title.alternativeThe use of innovative technologies in teaching english to primary school studentsen
dc.typedc.type.conferenceAbstracten
Appears in Collections:Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Absztraktkötet

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Liubov_Baidiuk_Vykorystannia_innovatsiinykh_tekhnolohii_navchanni_anhliiskoi_movy_2024.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 324. p.11.73 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons