Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3909
Cím: | Використання інтерактивних технологій навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи |
Egyéb cím: | The use of interactive teaching technologies in the training of future primary school teachers |
Szerző(k): | Джанда Галина Dzsanda Galina Halyna Dzhanda |
Kulcsszavak: | інтерактивні технології;учителі початкової школи;онлайндошка;інформаційно-комунікаційні платформи;інтерактивні вправи |
Kiadás dátuma: | 2024 |
Kiadó: | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola |
Típus: | dc.type.conferenceAbstract |
Hivatkozás: | In Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 352. p. |
Absztrakt: | Резюме. У статті розглянуто роль інтерактивних технологій у підготовці учителів
початкової школи. Визначено їх основні властивості: здійснення аналізу
навчальної інформації, творчий підхід до засвоєння навчального матеріалу,
уміння формулювати власну думку, правильно її висловлювати, доводити
власну позицію, аргументувати й дискутувати, слухати іншу людину,
поважати альтернативну думку; моделювання різних ситуацій, збагачення
власного досвіду через включення в різні життєві ситуації. Подано перелік
основних інформаційно- комунікаційних платформ для організації завдань
практичного спрямування. Abstract. The article examines the role of interactive technologies in training of primary school teachers. Their main characteristics like analysis of educational information, creative approach to the assimilation of the educational material, ability to formulate own opinion, express it correctly, prove own position, argue and discuss, listen to other people, respect alternative opinions, modelling of various situations, enrichment of own experience through inclusion in different life situations, are defined. The list of the main information communication platforms for organizing practical tasks is presented. |
URI: | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3909 |
ISBN: | 978-617-8143-14-5 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Ebben a gyűjteményben: | Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Absztraktkötet |
Fájlok a dokumentumban:
Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
---|---|---|---|---|
Dzhanda_Halyna_Vykorystannia_interaktyvnykh_tekhnolohii_navchannia_pidhotovtsi_maibutnikh_2024.pdf | In Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 352. p. | 11.73 MB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
This item is licensed under a Creative Commons License