Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3909
Назва: Використання інтерактивних технологій навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи
Інші назви: The use of interactive teaching technologies in the training of future primary school teachers
Автори: Джанда Галина
Dzsanda Galina
Halyna Dzhanda
Ключові слова: інтерактивні технології;учителі початкової школи;онлайндошка;інформаційно-комунікаційні платформи;інтерактивні вправи
Дата публікації: 2024
Видавництво: II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola
Вид документа: dc.type.conferenceAbstract
Бібліографічний опис: In Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 352. p.
Короткий огляд (реферат): Резюме. У статті розглянуто роль інтерактивних технологій у підготовці учителів початкової школи. Визначено їх основні властивості: здійснення аналізу навчальної інформації, творчий підхід до засвоєння навчального матеріалу, уміння формулювати власну думку, правильно її висловлювати, доводити власну позицію, аргументувати й дискутувати, слухати іншу людину, поважати альтернативну думку; моделювання різних ситуацій, збагачення власного досвіду через включення в різні життєві ситуації. Подано перелік основних інформаційно- комунікаційних платформ для організації завдань практичного спрямування.
Abstract. The article examines the role of interactive technologies in training of primary school teachers. Their main characteristics like analysis of educational information, creative approach to the assimilation of the educational material, ability to formulate own opinion, express it correctly, prove own position, argue and discuss, listen to other people, respect alternative opinions, modelling of various situations, enrichment of own experience through inclusion in different life situations, are defined. The list of the main information communication platforms for organizing practical tasks is presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3909
ISBN: 978-617-8143-14-5
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Absztraktkötet

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dzhanda_Halyna_Vykorystannia_interaktyvnykh_tekhnolohii_navchannia_pidhotovtsi_maibutnikh_2024.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 352. p.11.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons