Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3909
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Джанда Галина | uk |
dc.contributor.author | Dzsanda Galina | hu |
dc.contributor.author | Halyna Dzhanda | en |
dc.date.accessioned | 2024-06-13T10:27:40Z | - |
dc.date.available | 2024-06-13T10:27:40Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | In Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 352. p. | en |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-14-5 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3909 | - |
dc.description.abstract | Резюме. У статті розглянуто роль інтерактивних технологій у підготовці учителів початкової школи. Визначено їх основні властивості: здійснення аналізу навчальної інформації, творчий підхід до засвоєння навчального матеріалу, уміння формулювати власну думку, правильно її висловлювати, доводити власну позицію, аргументувати й дискутувати, слухати іншу людину, поважати альтернативну думку; моделювання різних ситуацій, збагачення власного досвіду через включення в різні життєві ситуації. Подано перелік основних інформаційно- комунікаційних платформ для організації завдань практичного спрямування. | uk |
dc.description.abstract | Abstract. The article examines the role of interactive technologies in training of primary school teachers. Their main characteristics like analysis of educational information, creative approach to the assimilation of the educational material, ability to formulate own opinion, express it correctly, prove own position, argue and discuss, listen to other people, respect alternative opinions, modelling of various situations, enrichment of own experience through inclusion in different life situations, are defined. The list of the main information communication platforms for organizing practical tasks is presented. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | інтерактивні технології | uk |
dc.subject | учителі початкової школи | uk |
dc.subject | онлайндошка | uk |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні платформи | uk |
dc.subject | інтерактивні вправи | uk |
dc.title | Використання інтерактивних технологій навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи | en |
dc.title.alternative | The use of interactive teaching technologies in the training of future primary school teachers | en |
dc.type | dc.type.conferenceAbstract | en |
Appears in Collections: | Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Absztraktkötet |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Dzhanda_Halyna_Vykorystannia_interaktyvnykh_tekhnolohii_navchannia_pidhotovtsi_maibutnikh_2024.pdf | In Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 352. p. | 11.73 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License