Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3913
Назва: Інноваційні практики подолання кібербулінгу в закладі вищої освіти: реалії та виклики воєнного стану
Інші назви: Innovative practices for overcoming cyberbullying in a higher education institution: realities and challenges of martial law
Автори: Червінська Інна
Inna Chervinska
Никорак Ярослав
Yaroslav Nykorak
Ключові слова: кібербулінг;цькування;насильство;агресія;заклад вищої освіти
Дата публікації: 2024
Видавництво: II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola
Вид документа: dc.type.conferenceAbstract
Бібліографічний опис: In Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 360. p.
Короткий огляд (реферат): Резюме. Упродовж останніх років зміни у нашому суспільстві, які викликані кризовими явищами в політичній, соціально-економічній сфері, введенням воєнного стану призвели до зростання конфліктності, агресивності у соціальних та міжособистісних відносинах. Свідченнями цього є численні публікації та репортажі в ЗМІ, присвяченні насильству між дітьми, учнями шкіл, студентами закладів вищої освіти. Особливо розповсюдженими стають систематичні прояви довготривалої агресії за допомогою цифрового контенту, що у наукових джерелах отримало назвукібербулінг. В умовах воєнного стану, накопичення великої кількості ворожих наративів цькування серед студентів у молодіжному середовищі зазвичай є більш агресивнішим та прихованим, ніж серед підлітків у шкільному середовищі. Відповідно призводить до більш важких, а іноді руйнівних наслідків. За роки пандемії та воєнної агресії кібербулінг у закладах вищої освіти стає все більш жорстокішим, продуманим, спрямованим на приниження конкретної молодої людини. Попри широке публічне висвітлення цієї проблеми в різноманітних літературних та Інтернет-джерелах, варто зауважити, що вона залишається недостатньо дослідженою на теренах закладів вищої освіти. У статті розкрито поняття кібербулінгу, його вплив на психічний розвиток та емоційний стан молоді, профілактику протидії цькуванню і збереження емоційного здоров’я здобувачів. Також розкрито роль викладачів, студентського самоврядування та громадських організацій, розвиток довірливих і доброзичливих стосунків між усіма учасниками освітнього процесу.
Abstract. In recent years, changes in our society caused by crisis phenomena in the political, socio-economic sphere, and the introduction of martial law have led to an increase in conflict and aggressiveness in social and interpersonal relations. This is evidenced by numerous publications and reports in the mass media devoted to violence between children, schoolchildren, and students of higher education institutions. Systematic manifestations of long-term aggression with the help of digital content are becoming especially widespread, which in scientific sources is called cyberbullying. Under martial law, the accumulation of a large number of hostile bullying narratives among students in the youth environment is usually more aggressive and covert than among adolescents in the school environment. Accordingly, it leads to more severe and sometimes devastating consequences. During the years of the pandemic and military aggression, cyberbullying in institutions of higher education is becoming more and more cruel, deliberate, aimed at humiliating a specific young person. The main reasons for the appearance of cyberbullying in the student environment include personal hostility, family problems, social status, the young person's environment, and the environment. Despite the wide public coverage of this problem in various literary and Internet sources, it is worth noting that it remains insufficiently researched in the field of higher education institutions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3913
ISBN: 978-617-8143-14-5
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Absztraktkötet

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chervinska_I_Nykorak_Y_Innovatsiini_praktyky_podolannia_kiberbul_nhu_zakladi_vyshchoi_osvity_2024.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 360. p.11.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons