Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3918
Назва: Шляхи подолання труднощів організації дистанційної освіти під час воєнного стану
Інші назви: Ways to overcome the difficulties of the organization of remote education during the wartime state
Автори: Солтусенко Марина
Maryna Soltusenko
Ключові слова: дистанційна освіта;військовий стан;організація системи освіти
Дата публікації: 2024
Видавництво: II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola
Вид документа: dc.type.conferenceAbstract
Бібліографічний опис: In Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 372. p.
Короткий огляд (реферат): Резюме. Дистанційна освіта може стати важливим інструментом навчання та навіть виживання під час воєнного стану, оскільки вона дозволяє людям отримувати знання та навички, не виходячи з дому або з умов безпеки. Однак організація дистанційної освіти може викликати деякі труднощі, особливо в умовах воєнного стану, які можуть включати обмеженість доступу до інтернету та комп'ютерів, проблеми з електропостачанням, відсутність вчителів та студентів у звичайних місцях навчання і так далі. Метою доповіді є огляд формування системи освіти з її визначеними критеріями у період військового стану та підходів до забезпечення навчання у складний для держави період, що має негативні фізичні та психологічні чинники, такі як відсутність електроенергії, зв’язку, повітряні тривоги, вибухи, надлишок стресу, апатія, страх, синдром відкладеного майбутнього і т.д.. Розуміння зазначених умов до формування та забезпечення системи освіти потрібне для викладення власного бачення щодо оптимальної методологічної основи для визначення формування системи освіти у період військового стану.
Abstract. Remote education can become an important tool of learning and even survival during the war, since it allows people to gain knowledge and skills without leaving home or security conditions. However, remote education organization can cause some difficulties, especially in the military condition that may include the limitations of access to the Internet and computers, electrical supplies, lack of teachers and students in conventional learning locations and so on. The aim of the report is to review the formation of a system of education with its defined criteria during the military condition and approaches to ensure learning in a complex period for the state, which has negative physical and psychologist eternal factors such as lack of electricity, communication, air alarms, explosions, excess of stress, apathy, fear, delayed future syndrome etc. Understanding the conditions specified before the formation and ensuring the education system is required to teach its own vision about the optimal methodological basis to determine the formation of the education system during the military condition.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3918
ISBN: 978-617-8143-14-5
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Absztraktkötet

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Soltusenko_Maryna_Shliakhy_podolannia_trudnoshchiv_orhanizatsii_dystantsiinoi_osvity_pid_2024.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 372. p.11.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons