Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3920
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧучаліна Юліяuk
dc.contributor.authorYuliia Chuchalinaen
dc.date.accessioned2024-06-18T05:50:02Z-
dc.date.available2024-06-18T05:50:02Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationIn Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 380. p.en
dc.identifier.isbn978-617-8143-14-5-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3920-
dc.description.abstractРезюме. Проаналізовано специфіку економічного виховання учнів початковихкласів з урахуванням нинішньої ситуації в країні. Соціальні катастрофи, яких зазнали і зазнають Україна і світ в останнє десятиліття, перевели освітній процес на дистанційну форму, яка не може повною мірою охопити всі аспекти навчання та виховання особи, особливо коли йдеться про учнів початкових класів. Задекларована в Державному стандарті початкової освіти компетентнісна парадигма передбачає і формування такої економічної компетентності, як підприємливість та фінансова грамотність. Акцентовано, що економічне виховання як педагогічний процес, який формує економічні якості та риси особистості, в умовах дистанційного навчання вимагає докорінного переформатування, оскільки нині ціннісні орієнтації економічного виховання є ключовими для теоретичної основи соціокультурного розвитку молоді. Соціально-економічна ситуація в країні вимагає від особи серйозної ерудованості, володіння мінімальними економічними знаннями та поняттями. Вирішення цієї проблеми пов’язане з необхідністю формування в учнів, починаючи з початкової ланки, нового типу поведінки в економічній системі, що базується на особистій відповідальності за свій успіх.uk
dc.description.abstractAbstract. The present study analyzes the specifics of economic education in primary school in today’s conditions in Ukraine. The social catastrophes, which Ukraine and the rest of the world have been experiencing for the last decade, have made the educational process more remote. Unfortunately, such a form of learning fails to fully cover all aspects of educational activities, especially when it comes to primary school pupils. The competency-based paradigm declared in the State Standard for Primary Education involves developing entrepreneurship and financial literacy. Much emphasis is placed on the fact that economic education, being a pedagogical process that helps nurture economic qualities and personality traits in the conditions of distance learning, requires to be fundamentally reformatted. After all, axiological orientations of economic education are key to the theoretical basis for socio-cultural development of young people. The socio-economic situation in the country urges one to show one’s erudition and have minimal economic knowledge to operate with relevant economic concepts. The solution to this particular problem lies in the need to encourage a new type of behaviour in the economic system, based on personal responsibility for one’s success, in a school environment and, especially, primary school.en
dc.language.isouken
dc.publisherII. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskolaen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectекономічна культураuk
dc.subjectекономічна грамотністьuk
dc.subjectпочаткова школаuk
dc.subjectучні початкових класівuk
dc.subjectекономічна освітаuk
dc.titleЕкономічне виховання учнів початкових класів в умовах сьогоденняen
dc.title.alternativeEconomic education of primary school pupils in today’s conditionsen
dc.typedc.type.conferenceAbstracten
Appears in Collections:Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Absztraktkötet

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chuchalina_Yuliia_Ekonomichne_vykhovannia_uchniv_pochatkovykh_klasiv_umovakh_2024.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 380. p.11.73 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons