Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3925
Title: Розвиток емоційної культури педагогів під час воєнного стану
Other Titles: Development of emotional culture of teachers during the state of martial law
Authors: Коломієць Дмитро
Dmytro Kolomiiets
Івашкевич Євген
Yevhen Ivashkevych
Тертична Таїсія
Taisia Tertychna
Keywords: безпечне освітнє середовище;емоційна культура вчителя;культура безпечної поведінки;надзвичайні ситуації
Issue Date: 2024
Publisher: II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola
Type: dc.type.conferenceAbstract
Citation: In Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 392. p.
Abstract: Резюме. В екстремальних умовах вкрай важливим є створення безпечного освітнього середовища. Учні повинні мати можливість висловлювати свої емоції, страхи та думки. Умовою безпечного середовища є формулювання та встановлення чітких правил взаємодії. Учитель має показувати приклад емоційної культури та культури безпечної поведінки. Розвиток емоційної культури передбачає: усвідомлення студентами ролі емоційної культури у професійній діяльності; оволодіння студентами теоретичними й емпіричними знаннями з основ емоційної культури; застосування студентами набутих знань, умінь і навичок у навчально-пізнавальному процесі. В умовах воєнного стану кожний із цих етапів набуває особливого значення і має бути доповнений новими елементами. Важливими стають уміння визначати психологічний стан учнів, знання про надзвичайних ситуацій на психіку дітей і дорослих, готовність проявляти емоційну стійкість в екстремальних ситуаціях. Автори зробили висновок, що в умовах воєнного стану особливої значущості набуває розвиток емоційної культури майбутніх педагогів, які мають бути готові надавати учням психологічну та інформаційну підтримку.
Abstract. In extreme conditions, it is extremely important to create a safe educational environment. Students should be able to express their emotions, fears and thoughts. A condition for a safe environment is the formulation and establishment of clear rules of interaction. The teacher should set an example of emotional culture and a culture of safe behavior. The development of emotional culture involves: students' awareness of the role of emotional culture in professional activity; acquisition by students of theoretical and empirical knowledge of the basics of emotional culture; application of acquired knowledge, abilities and skills by students in the educational and cognitive process. In the conditions of martial law, each of these stages acquires special importance and must be supplemented with new elements. The ability to determine the psychological state of students, knowledge of emergency situations on the psyche of children and adults, readiness to show emotional stability in extreme situations become important. The authors concluded that in the conditions of martial law, the development of the emotional culture of future teachers, who must be ready to provide students with psychological and informational support, is of particular importance.
URI: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3925
ISBN: 978-617-8143-14-5
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Appears in Collections:Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Absztraktkötet

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kolomiiets_Dmytro_et_al_Rozvytok_emotsiinoi_kultury_pedahohiv_pid_chas_voiennoh_2024.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 392. p.11.73 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons