Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3930
Назва: Цифрова безпека викладача закладу вищої педагогічної освіти у повоєнний час
Інші назви: Digital security of a teacher of a higher pedagogical education institution in the post-war period
Автори: Петренко Лариса
Larysa Petrenko
Ключові слова: цифровізація суспільства;цифрова безпека;викладач;заклад вищої педагогічної освіти
Дата публікації: 2024
Видавництво: II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola
Вид документа: dc.type.conferenceAbstract
Бібліографічний опис: In Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 378. p.
Короткий огляд (реферат): Резюме. Основною метою дослідження є аналіз окремих аспектів підготовки фахівців в умовах цифровізації суспільства. Здійснено огляд різних підходів до формування цифрової компетентності майбутнього викладача закладу вищої педагогічної освіти, зокрема її складової – цифрової безпека. У повоєнні часи посилюватиметься увага до цифровізації освітнього простору, інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес, формування цифрової компетентності суб'єктів освітнього процесу. У зв'язку з цим актуалізується проблема створення безпекового освітньо-цифрового середовища. Встановлено, що безпека у цифровому середовищі забезпечується такими компетентностями: захист пристроїв та безпечне підключення до мережі Інтернет; захист персональних даних та приватності, безпека в Інтернеті; захист особистих прав споживача від шахрайства і зловживань; захист здоров’я та благополуччя; захист навколишнього середовища. Враховуючи масштаби та рівень проблеми, увагу акцентовано на формуванні медіакомпетентності, критичного мислення, цифрової обізнаності та доброчесності в процесі здобуття вищої освіти.
Abstract. The main goal of the study is the analysis of certain aspects of the training of specialists in the conditions of digitalization of society. An overview of various approaches to the formation of digital competence of the future teacher of a higher pedagogical education institution was carried out, in particular its component – digital security. In post-war times, attention will be paid to digitalization of the educational space, integration of information and communication technologies into the educational process, formation of digital competence of the subjects of the educational process. In this connection, the problem of creating a safe educational and digital environment is actualized. It has been established that security in the digital environment is ensured by the following competencies: protection of devices and secure connection to the Internet; protection of personal data and privacy, Internet security; protection of consumer's personal rights against fraud and abuse; protection of health and well-being; Environmental Protection. Considering the scale and level of the problem, attention is focused on the formation of media competence, critical thinking, digital awareness and integrity in the process of obtaining higher education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3930
ISBN: 978-617-8143-14-5
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Absztraktkötet

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petrenko_Larysa_Tsyfrova_bezpeka_vykladacha_zakladu_vyshchoi_pedahohichnoi_osvity_2024.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 378. p.11.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons