Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3954
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Маріанна Островська | uk |
dc.contributor.author | Osztrovszka Marianna | hu |
dc.date.accessioned | 2024-07-04T08:06:01Z | - |
dc.date.available | 2024-07-04T08:06:01Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | In Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 401. p. | en |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-14-5 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3954 | - |
dc.description.abstract | Резюме. Реформи в системі вищої освіти в Україні передбачає зміни в навчальновиховному процесі ЗВО. Ці зміни стосуються створення нових освітніх стандартів, оновлення та перегляду навчальних програм, змісту навчальнометодичних матеріалів, форм і методів навчання. Пошук нових підходів у навчанні та вихованні студента має бути спрямований на всебічний розвиток особистості як головного суб’єкта сучасного педагогічного процесу. Вища школа завжди була і є одним із основних навчально-виховних інститутів суспільства. Тому пріоритетним завданням вищої школи є виховання особистості, яка володіє мистецтвом пізнання, мислення та спілкування, організації своєї інтелектуальної та фізичної праці, інтересом до творчого застосування професійних знань, мистецтвом жити за законами моралі, та здатністю до самореалізації у своїй професійній діяльності ЗВО, що готують майбутніх фахівців керівного профілю зіштовхуються з проблемами, які тісно пов’язані з інтеграційними перетвореннями в освітній галузі України та Болонським процесом, що висуває ряд вимог стосовно якісної підготовки майбутніх керівників навчальних закладів. | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | професійна готовність | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | інноваційні технології | uk |
dc.subject | майбутні керівники | uk |
dc.title | Педагогічні умови підготовки до застосування інноваційних технологій майбутнього керівника навчального закладу | en |
dc.title.alternative | Pedagogical conditions of preparation for the use of innovative technologies of the future head of an educational institution | en |
dc.type | dc.type.conferenceAbstract | en |
Appears in Collections: | Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Absztraktkötet Osztrovszka Marianna |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ostrovska_Marianna_Pedahohichni_umovy_pidhotovky_do_zastosuvannia_innovatsiinykh_tekhnolohii_maibutnoho_kerivnyka_2024.pdf | In Berghauer-Olasz Emőke, Csopák Éva, Greba Ildikó és Lizák Katalin (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30–31. Absztraktkötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. 401. p. | 11.75 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License