Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3965
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чичук Антоніна | uk |
dc.contributor.author | Chychuk Antonina | en |
dc.contributor.author | Csicsuk Antonina | hu |
dc.contributor.author | Кучай Олександр | uk |
dc.contributor.author | Kuchai Oleksandr | en |
dc.contributor.author | Kucsáj Olekszandr | hu |
dc.contributor.author | Гуттерер Єва | uk |
dc.contributor.author | Hutterer Éva | hu |
dc.contributor.author | Вiзавер Вiкторiя | uk |
dc.date.accessioned | 2024-07-05T08:22:10Z | - |
dc.date.available | 2024-07-05T08:22:10Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 167-171. | en |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-16-9 (PDF) | - |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-15-2 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3965 | - |
dc.description.abstract | Резюме. Вступ України на шлях інноваційного розвитку економіки зумовив модернізацію всіх галузей, в тому числі й освітньої сфери. Заклади освіти, які впроваджують у свою діяльність інноваційні розробки, активно використовують досягнення науки є рушійною силою для просування інноваційного розвитку та необхідних сутнісних перетворень у системі освіти. Нова українська школа є школою навчання та розвитку компетентностей. Часи змінюються, і освітній процес слід адаптувати до потреб здобувачів освіти. Тому основним, базовим компонентом Національного технопарку з підвищення якості освіти є впровадження в освітній простір компетентнісної освіти, зокрема функціонування оффлайн - та онлайнресурсів ціннісних орієнтирів освіти, кардинальне оновлення системи підготовки та супроводу компетентного вчителя для Нової української школи. Розвиток інноваційних технологій стає основою масштабних освітніх реформ, що перетворюють освіту на продуктивний сектор економіки. | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.subject | Україна | uk |
dc.subject | пандемія | uk |
dc.subject | воєнний стан | uk |
dc.title | Необхідність застосування дистанційного навчання в Україні в умовах пандемії і воєнного стану | en |
dc.title.alternative | The need for the application of distance education in Ukraine in the conditions of the pandemic and marital state | en |
dc.type | dc.type.conferenceAnnouncement | en |
Appears in Collections: | Csicsuk Antonina Hutterer Éva Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chychuk_Antonina_ et_al_Neobkhidnist_zastosuvannia_dystantsiinoho_navchannia_Ukraini_umovakh_pandemii_2024.pdf | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 167-171. | 542.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License