Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3965
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧичук Антонінаuk
dc.contributor.authorChychuk Antoninaen
dc.contributor.authorCsicsuk Antoninahu
dc.contributor.authorКучай Олександрuk
dc.contributor.authorKuchai Oleksandren
dc.contributor.authorKucsáj Olekszandrhu
dc.contributor.authorГуттерер Єваuk
dc.contributor.authorHutterer Évahu
dc.contributor.authorВiзавер Вiкторiяuk
dc.date.accessioned2024-07-05T08:22:10Z-
dc.date.available2024-07-05T08:22:10Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationIn Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 167-171.en
dc.identifier.isbn978-617-8143-16-9 (PDF)-
dc.identifier.isbn978-617-8143-15-2-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3965-
dc.description.abstractРезюме. Вступ України на шлях інноваційного розвитку економіки зумовив модернізацію всіх галузей, в тому числі й освітньої сфери. Заклади освіти, які впроваджують у свою діяльність інноваційні розробки, активно використовують досягнення науки є рушійною силою для просування інноваційного розвитку та необхідних сутнісних перетворень у системі освіти. Нова українська школа є школою навчання та розвитку компетентностей. Часи змінюються, і освітній процес слід адаптувати до потреб здобувачів освіти. Тому основним, базовим компонентом Національного технопарку з підвищення якості освіти є впровадження в освітній простір компетентнісної освіти, зокрема функціонування оффлайн - та онлайнресурсів ціннісних орієнтирів освіти, кардинальне оновлення системи підготовки та супроводу компетентного вчителя для Нової української школи. Розвиток інноваційних технологій стає основою масштабних освітніх реформ, що перетворюють освіту на продуктивний сектор економіки.uk
dc.language.isouken
dc.publisherII. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskolaen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectУкраїнаuk
dc.subjectпандеміяuk
dc.subjectвоєнний станuk
dc.titleНеобхідність застосування дистанційного навчання в Україні в умовах пандемії і воєнного стануen
dc.title.alternativeThe need for the application of distance education in Ukraine in the conditions of the pandemic and marital stateen
dc.typedc.type.conferenceAnnouncementen
Appears in Collections:Csicsuk Antonina
Hutterer Éva
Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chychuk_Antonina_ et_al_Neobkhidnist_zastosuvannia_dystantsiinoho_navchannia_Ukraini_umovakh_pandemii_2024.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 167-171.542.08 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons