Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3982
Title: | Психолого-педагогічні умови використання цифрових освітніх технологій в закладі фахової передвищої освіти у процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи до професійної діяльності |
Other Titles: | Psychological and pedagogical conditions of the use of digital educational technologies in an institution of professional higher education in the process of preparing future primary school teachers for professional activity |
Authors: | Борисьонок Максим Maksym Borysonok |
Keywords: | цифрові технології;фахова підготовка;комп’ютерні технології |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola |
Type: | dc.type.conferenceAnnouncement |
Citation: | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 381-386. |
Abstract: | Резюме. Глобальна трансформація цифрових технологій в усі сфери людської діяльності, що відбувається в Україні впродовж останніх років, визначає напрями реформування та модернізації традиційної системи освіти, задля забезпечення високого рівня якості надання освітніх послуг здобувачам освіти. Особливо це стосується закладів фахової передвищої освіти, основна функція яких полягає у підготовці конкурентоспроможних та висококваліфікованих фахівців в галузі початкової освіти, які здатні реагувати на виклики сьогодення та реалізовувати головні ідеї державної освітньої політики. Адже сучасний вчитель молодших класів – агент змін Нової української школи. Готовність учителів початкових класів стати агентами змін конкретизується у професійних навичках та знаннях, здатності до активної пізнавальної та пошукової діяльності, ефективного впровадження цифрових освітніх технологій в навчальний процес. |
URI: | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3982 |
ISBN: | 978-617-8143-16-9 (PDF) 978-617-8143-15-2 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Appears in Collections: | Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Borysonok_Maksym_Psykholoho_pedahohichni_umovy_vykorystannia_tsyfrovykh_2024.pdf | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 381-386. | 508.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License