Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3983
Назва: | Особливості організації науково-дослідницької діяльності студентів спеціальності 013 «Початкова освіта» |
Інші назви: | Features of the organization of scientific and research activities of students of speciality 013 "Primary Education" |
Автори: | Васютіна Тетяна Tetiana Vasiutina |
Ключові слова: | науково-дослідницька діяльність студентів у ЗВО;майбутні учителі початкової школи |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola |
Вид документа: | dc.type.conferenceAnnouncement |
Бібліографічний опис: | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 387-393. |
Короткий огляд (реферат): | Резюме. Проведення наукових досліджень у сучасному ЗВО як викладачами, так і студентами – актуальна проблема педагогічного дискурсу. Серед векторів діяльності університетів варто називати розвиток освіти, науки і культури через проведення наукових досліджень із залученням до цього виду роботи студентів. Залежно від спеціальності, навчання студентів на першому чи на другому рівнях вищої освіти передбачає написання курсових, бакалаврських, а також магістерських наукових робіт. Залежно від освітньо-професійної програми за якою навчаються студенти, для організації наукової роботи загалом передбачено до 8 кредитів на бакалавраті (термін навчання 3,10) (Навчальний план підготовки бакалаврів, 2022) та у магістратурі від 10 (магістр 1, 4) (Навчальний план підготовки магістрів (1,4), 2022) до 13 кредитів (магістр 1,10) (Навчальний план підготовки магістрів (1,10)). Для підготовки конкурентоздатного фахівця, педагогічний ЗВО пропонує вибір таких тем досліджень, які реалізують завдання НУШ, є можливими для виконання і мають реальне практичне значення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3983 |
ISBN: | 978-617-8143-16-9 (PDF) 978-617-8143-15-2 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vasiutina_Tetiana_Osoblyvosti_orhanizatsii_naukovo_doslidnytskoi_diialnosti_studentiv_spets_2024.pdf | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 387-393. | 508.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons