Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3983
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Васютіна Тетяна | uk |
dc.contributor.author | Tetiana Vasiutina | en |
dc.date.accessioned | 2024-07-14T16:09:57Z | - |
dc.date.available | 2024-07-14T16:09:57Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 387-393. | en |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-16-9 (PDF) | - |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-15-2 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3983 | - |
dc.description.abstract | Резюме. Проведення наукових досліджень у сучасному ЗВО як викладачами, так і студентами – актуальна проблема педагогічного дискурсу. Серед векторів діяльності університетів варто називати розвиток освіти, науки і культури через проведення наукових досліджень із залученням до цього виду роботи студентів. Залежно від спеціальності, навчання студентів на першому чи на другому рівнях вищої освіти передбачає написання курсових, бакалаврських, а також магістерських наукових робіт. Залежно від освітньо-професійної програми за якою навчаються студенти, для організації наукової роботи загалом передбачено до 8 кредитів на бакалавраті (термін навчання 3,10) (Навчальний план підготовки бакалаврів, 2022) та у магістратурі від 10 (магістр 1, 4) (Навчальний план підготовки магістрів (1,4), 2022) до 13 кредитів (магістр 1,10) (Навчальний план підготовки магістрів (1,10)). Для підготовки конкурентоздатного фахівця, педагогічний ЗВО пропонує вибір таких тем досліджень, які реалізують завдання НУШ, є можливими для виконання і мають реальне практичне значення. | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | науково-дослідницька діяльність студентів у ЗВО | uk |
dc.subject | майбутні учителі початкової школи | uk |
dc.title | Особливості організації науково-дослідницької діяльності студентів спеціальності 013 «Початкова освіта» | en |
dc.title.alternative | Features of the organization of scientific and research activities of students of speciality 013 "Primary Education" | en |
dc.type | dc.type.conferenceAnnouncement | en |
Appears in Collections: | Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Vasiutina_Tetiana_Osoblyvosti_orhanizatsii_naukovo_doslidnytskoi_diialnosti_studentiv_spets_2024.pdf | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 387-393. | 508.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License