Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3984
Назва: | Особливості викладання інтегрованого курсу “Я досліджую світ” у початковій школі |
Автори: | Височан Леся |
Ключові слова: | початкова школа;Я досліджую світ |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola |
Вид документа: | dc.type.conferenceAnnouncement |
Бібліографічний опис: | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 395-399. |
Короткий огляд (реферат): | Резюме. Сучасне суспільство потребує від вищої школи інформаційно компетентних спеціалістів, які володіють комплексом знань, умінь і навичок, необхідних для роботи з інформацією (виявлення, збирання, опрацювання та збереження) у всіх її формах: уміють ефективно користуватись інформаційними технологіями різних видів, як традиційними, так і комп’ютерними й телекомунікаційними, у повсякденному житті та у професійній діяльності.15 березня 2019 року в Києві проходив День фінської освіти. Це офіційний старт і презентація проекту «Навчаємося разом», що передбачає підтримку фінськими експертами реформи шкільної освіти в Україні. У відкритті проекту взяли участь Лілія Гриневич, Генеральний директор Фінської національної агенції з освіти ОлліПекка Хайнонен, Посол Фінляндії в Україні Юха Віртанен, Керівник сектору співробітництва Представництва Європейського Союзу в Україні Стефан Шленінг, вчителі та викладачі з усієї України, модератор заходу – куратор соціальної ініціативи «Право на освіту» Наталія Мосейчук. Лілія Гриневич на відкритті проекту зазначила: «В першу чергу нас об’єднують з фінською освітою цінності. Ми хочемо і вже поклали в основу реформи інтерес і підтримку кожної дитини. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3984 |
ISBN: | 978-617-8143-16-9 (PDF) 978-617-8143-15-2 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vysochan_Lesia_Osoblyvosti_vykladannia_intehrovanoho_kursu_Ya_doslidzhuiu_svit_2024.pdf | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 395-399. | 499.63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons