Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3988
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кіт Галина | uk |
dc.contributor.author | Halyna Kit | en |
dc.date.accessioned | 2024-07-14T16:58:36Z | - |
dc.date.available | 2024-07-14T16:58:36Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 417-424. | en |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-16-9 (PDF) | - |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-15-2 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3988 | - |
dc.description.abstract | Резюме. Новій українській школі, яка ставить за мету виховати інноватора та відповідального громадянина, конкурентноспроможну особистість, яка вміє критично мислити, не боїться висловлювати власну думку, ухвалювати відповідальні рішення, дотримується прав людини, потрібен не просто вчитель-професіонал, а вчитель-дослідник, який знаходиться у постійному творчому пошуку, який аналізує хід і результати освітнього процесу, апробує нові підходи, пропонує інноваційні рішення. Водночас учитель-дослідник залучає до творчих пошуків учнів, що забезпечує формування активної особистості, здатної до кардинальних продуктивних змін не лише у своєму житті, а і в житті країни. «Педагогічні дослідження, – як зазначають сучасні вчені, – покликані стати інструментами, завдяки яким забезпечуватиметься подальший розвиток освіти в цілому» (Sivachenko, Demchenko, Vakaliuk, Valentieva, Kit 2022, р. 653). | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | вчитель-дослідник | uk |
dc.subject | пошуково-дослідницька діяльність | uk |
dc.subject | молодший школяр | uk |
dc.title | Наукові дослідження майбутніх педагогів: орієнтація на пошуково-дослідницьку діяльність молодших школярів | en |
dc.title.alternative | Scientific research of future teachers: focus on the search and the research activities of primary school pupils | en |
dc.type | dc.type.study | en |
Appears in Collections: | Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kit_Halyna_Naukovi_doslidzhennia_maibutnikh_pedahohiv_oriientatsiia_posh_doslidnytsku_2024.pdf | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 417-424. | 512.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License