Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3989
Title: Розвиток емоційної культури педагогів під час воєнного стану
Other Titles: Development of emotional culture of teachers during the state of martial law
Authors: Коломієць Дмитро
Dmytro Kolomiiets
Івашкевич Євген
Yevhen Ivashkevych
Тертична Таїсія
Taisia Tertychna
Keywords: безпечне освітнє середовище;емоційна культура вчителя;культура безпечної поведінки;надзвичайні ситуації
Issue Date: 2024
Publisher: II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola
Type: dc.type.conferenceAnnouncement
Citation: In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 425-429.
Abstract: Резюме. Право дітей на освіту встановлено у міжнародному праві, в тому числі через Женевську Конвенцію прав дитини і низку резолюцій Ради Безпеки ООН. Проте, незважаючи на наявність міцної законодавчої бази, її застосування на практиці обмежене, зокрема під час воєнного стану (Tomlinson & Benefield, 2005). Однією з проблем організації освіти в умовах воєнного стану, як показує світовий досвід, є готовність педагогів до надання учням адекватної психологічної допомоги. Аналіз наявних досліджень з проблем організації освіти в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеру показав, що вчителі виявились неготовими до стабілізації психологічного стану учнів і їм доводилось застосовувати власні стратегії особистісної стійкості для себе та учнів (Brody & Baum, 2007).
URI: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3989
ISBN: 978-617-8143-16-9 (PDF)
978-617-8143-15-2
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Appears in Collections:Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kolomiiets_Dmytro_et_al_Rozvytok_emotsiinoi_kultury_pedahohiv_pid_chas_voiennoh_2024.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 425-429.503.83 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons