Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3989
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коломієць Дмитро | uk |
dc.contributor.author | Dmytro Kolomiiets | en |
dc.contributor.author | Івашкевич Євген | uk |
dc.contributor.author | Yevhen Ivashkevych | en |
dc.contributor.author | Тертична Таїсія | uk |
dc.contributor.author | Taisia Tertychna | en |
dc.date.accessioned | 2024-07-17T08:00:31Z | - |
dc.date.available | 2024-07-17T08:00:31Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 425-429. | en |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-16-9 (PDF) | - |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-15-2 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3989 | - |
dc.description.abstract | Резюме. Право дітей на освіту встановлено у міжнародному праві, в тому числі через Женевську Конвенцію прав дитини і низку резолюцій Ради Безпеки ООН. Проте, незважаючи на наявність міцної законодавчої бази, її застосування на практиці обмежене, зокрема під час воєнного стану (Tomlinson & Benefield, 2005). Однією з проблем організації освіти в умовах воєнного стану, як показує світовий досвід, є готовність педагогів до надання учням адекватної психологічної допомоги. Аналіз наявних досліджень з проблем організації освіти в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеру показав, що вчителі виявились неготовими до стабілізації психологічного стану учнів і їм доводилось застосовувати власні стратегії особистісної стійкості для себе та учнів (Brody & Baum, 2007). | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | безпечне освітнє середовище | uk |
dc.subject | емоційна культура вчителя | uk |
dc.subject | культура безпечної поведінки | uk |
dc.subject | надзвичайні ситуації | uk |
dc.title | Розвиток емоційної культури педагогів під час воєнного стану | en |
dc.title.alternative | Development of emotional culture of teachers during the state of martial law | en |
dc.type | dc.type.conferenceAnnouncement | en |
Appears in Collections: | Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kolomiiets_Dmytro_et_al_Rozvytok_emotsiinoi_kultury_pedahohiv_pid_chas_voiennoh_2024.pdf | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 425-429. | 503.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License