Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3990
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лазаренко Наталія | uk |
dc.contributor.author | Natalia Lazarenko | en |
dc.contributor.author | Коломієць Алла | uk |
dc.contributor.author | Alla Kolomiiets | en |
dc.contributor.author | Жовнич Олеся | uk |
dc.contributor.author | Olesya Zhovnych | en |
dc.date.accessioned | 2024-07-17T08:13:58Z | - |
dc.date.available | 2024-07-17T08:13:58Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 431-434. | en |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-16-9 (PDF) | - |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-15-2 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3990 | - |
dc.description.abstract | Резюме. В умовах воєнного стану суттєво підвищується роль педагога щодо організації безпечного освітнього процесу й щодо виховання в учнів основ культури безпечної поведінки. Основною функцією вчителя, якому доводиться організовувати навчальний процес під час війни, є функція психологічного захисту учнів. Для її виконання кожен учитель має знати психологічні особливості реагування учнів різного віку на екстремальні та надзвичайні ситуації і мати навички запобігання виникненню та зменшення ступеня їхнього негативного впливу на дітей. Тобто маємо доповнити й модернізувати психологічну складову підготовки вчителів. | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | воєнний стан | uk |
dc.subject | екстремальні ситуації | uk |
dc.subject | модернізація педагогічної освіти | uk |
dc.subject | надзвичайні ситуації | uk |
dc.subject | психологічна підготовка вчителя | uk |
dc.subject | психологічні функції уроку | uk |
dc.title | Модернізація змісту педагогічної освіти в умовах надзвичайних ситуацій | en |
dc.title.alternative | Modernization of the content of teacher education in conditions of emergency situations | en |
dc.type | dc.type.conferenceAnnouncement | en |
Appears in Collections: | Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lazarenko_Nataliia_et_al_Modernizatsiia_zmistu_pedahohichnoi_osvity_umovakh_nadz_2024.pdf | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 431-434. | 499.24 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License