Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3991
Title: Освіта в екстремальних умовах: аналіз проблем і наслідків пандемії в умовах воєнного стану
Other Titles: Education in extreme conditions: analysis of the problems and consequences of the pandemic in the conditions of marital state
Authors: Орос Ільдіко
Orosz Ildikó
Oros Ildiko
Біда Олена
Bida Olena
Кучай Тетяна
Kuchai Tatiana
Kucsáj Tetjána
Keywords: освіта;екстремальні умови;пандемія;умови воєнного стану
Issue Date: 2024
Publisher: II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola
Type: dc.type.article
Citation: In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 435-442.
Abstract: Резюме. Пандемія призвела до суттєвих змін у сфері освіти всієї планети, викликала вона освітні проблеми і в Україні. На початку карантину навесні 2020 року всі заклади освіти в авральному режимі перейшли на дистанційне навчання. Переважна більшість країн принаймні на деякий час закрили всі заклади освіти, в окремих районах навчання зупинилося. За даними ЮНЕСКО (COVID-19, 2020), на квітень 2020 року всі школи було закрито у 191 країні світу, де мешкають понад 90% усіх учнів планети.
URI: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3991
ISBN: 978-617-8143-16-9 (PDF)
978-617-8143-15-2
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Appears in Collections:Bida Olena
Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet
Kucsáj Tetjána
Orosz Ildikó

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Oros_Ildiko_et_al_Osvita_ekstremalnykh_umovakh_analiz_problem_naslidkiv_pandemii_umovakh_voien_2024.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 435-442.609.56 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons