Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3991
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Орос Ільдіко | uk |
dc.contributor.author | Orosz Ildikó | hu |
dc.contributor.author | Oros Ildiko | en |
dc.contributor.author | Біда Олена | uk |
dc.contributor.author | Bida Olena | en |
dc.contributor.author | Кучай Тетяна | uk |
dc.contributor.author | Kuchai Tatiana | en |
dc.contributor.author | Kucsáj Tetjána | hu |
dc.date.accessioned | 2024-07-17T08:27:38Z | - |
dc.date.available | 2024-07-17T08:27:38Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 435-442. | en |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-16-9 (PDF) | - |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-15-2 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3991 | - |
dc.description.abstract | Резюме. Пандемія призвела до суттєвих змін у сфері освіти всієї планети, викликала вона освітні проблеми і в Україні. На початку карантину навесні 2020 року всі заклади освіти в авральному режимі перейшли на дистанційне навчання. Переважна більшість країн принаймні на деякий час закрили всі заклади освіти, в окремих районах навчання зупинилося. За даними ЮНЕСКО (COVID-19, 2020), на квітень 2020 року всі школи було закрито у 191 країні світу, де мешкають понад 90% усіх учнів планети. | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | екстремальні умови | uk |
dc.subject | пандемія | uk |
dc.subject | умови воєнного стану | uk |
dc.title | Освіта в екстремальних умовах: аналіз проблем і наслідків пандемії в умовах воєнного стану | en |
dc.title.alternative | Education in extreme conditions: analysis of the problems and consequences of the pandemic in the conditions of marital state | en |
dc.type | dc.type.article | en |
Appears in Collections: | Bida Olena Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet Kucsáj Tetjána Orosz Ildikó |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Oros_Ildiko_et_al_Osvita_ekstremalnykh_umovakh_analiz_problem_naslidkiv_pandemii_umovakh_voien_2024.pdf | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 435-442. | 609.56 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License