Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3992
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Осередчук Ольга | uk |
dc.contributor.author | Olga Oseredchuk | en |
dc.date.accessioned | 2024-07-17T08:39:14Z | - |
dc.date.available | 2024-07-17T08:39:14Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 443-447. | en |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-16-9 (PDF) | - |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-15-2 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3992 | - |
dc.description.abstract | Резюме. Освітнє середовище, сприятливе для суб’єктної позиції студентів, їх партнерської діяльності в освітньому процесі, їхнього розвитку як фахівців, здатних самостійно проводити моніторинг освітньої діяльності побудований на рівноправній, суб’єктно-суб’єктній партнерській взаємодії викладачів і студентів (Равчина, 2005). Педагогіка партнерства визначає істинно демократичний спосіб співпраці педагога і дитини, який передбачає рівність у праві на повагу, довіру, доброзичливе ставлення і взаємну вимогливість (Вишневський, 2006). | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | організація партнерства | uk |
dc.subject | моніторинг якості вищої освіти | uk |
dc.subject | навчальний діалог | uk |
dc.subject | групові форми роботи | uk |
dc.subject | технології проєктування | uk |
dc.subject | проєкти | uk |
dc.subject | освітній процес | uk |
dc.title | Організація партнерства викладачів і студентів у вищій освіті з метою якісного моніторингу | en |
dc.title.alternative | Ensuring the organization a partnership of teachers and students for the implementation of higher education quality monitoring | en |
dc.type | dc.type.conferenceAnnouncement | en |
Appears in Collections: | Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Oseredchuk_Olha_Orhanizatsiia_partnerstva_vykladachiv_studentiv_2024.pdf | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 443-447. | 510.89 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License