Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3992
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОсередчук Ольгаuk
dc.contributor.authorOlga Oseredchuken
dc.date.accessioned2024-07-17T08:39:14Z-
dc.date.available2024-07-17T08:39:14Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationIn Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 443-447.en
dc.identifier.isbn978-617-8143-16-9 (PDF)-
dc.identifier.isbn978-617-8143-15-2-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3992-
dc.description.abstractРезюме. Освітнє середовище, сприятливе для суб’єктної позиції студентів, їх партнерської діяльності в освітньому процесі, їхнього розвитку як фахівців, здатних самостійно проводити моніторинг освітньої діяльності побудований на рівноправній, суб’єктно-суб’єктній партнерській взаємодії викладачів і студентів (Равчина, 2005). Педагогіка партнерства визначає істинно демократичний спосіб співпраці педагога і дитини, який передбачає рівність у праві на повагу, довіру, доброзичливе ставлення і взаємну вимогливість (Вишневський, 2006).uk
dc.language.isouken
dc.publisherII. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskolaen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectорганізація партнерстваuk
dc.subjectмоніторинг якості вищої освітиuk
dc.subjectнавчальний діалогuk
dc.subjectгрупові форми роботиuk
dc.subjectтехнології проєктуванняuk
dc.subjectпроєктиuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.titleОрганізація партнерства викладачів і студентів у вищій освіті з метою якісного моніторингуen
dc.title.alternativeEnsuring the organization a partnership of teachers and students for the implementation of higher education quality monitoringen
dc.typedc.type.conferenceAnnouncementen
Appears in Collections:Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Oseredchuk_Olha_Orhanizatsiia_partnerstva_vykladachiv_studentiv_2024.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 443-447.510.89 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons