Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3993
Назва: | Підвищення професійної майстерності викладачів глобального виміру демократизації освіти |
Інші назви: | Teachers’ professional development within the global dimension of educational modernization |
Автори: | Силадій Іван Szilágyi Iván Маринець Надія Marinec Nagyija Nadiia Marynets |
Ключові слова: | професійна майстерність;інтелектуальний потенціал;система освіти |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola |
Вид документа: | dc.type.conferenceAnnouncement |
Бібліографічний опис: | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 449-453. |
Короткий огляд (реферат): | Резюме. Дослідницький потенціал викладача в умовах демократизації українського суспільства, розвитку інформаційних технологій, перманентного збільшення обсягу наукових розробок є запорукою його професійного зростання. Науково-педагогічна та навчально-методична діяльність сучасного викладача та майбутнього вчителя передбачає, перш за все, вироблення індивідуальних методик самоосвіти та самовдосконалення поряд з державною відповідальністю за створення необхідних соціально-економічних, правових, духовно-моральних умов для професійної діяльності та розвитку майстерності викладачів (професійно зайнятих та майбутніх фахівців). Потреба у науковому зростанні викладача може реалізуватися лише тоді, коли у певному педагогічному колективі стимулюється й підтримується його потяг до вивчення новітніх розробок щодо форми та змісту навчальних дисциплін, які ним викладаються. Створення в закладі освіти інноваційного освітнього середовища сприяє вивченню викладачами прогресивного вітчизняного та зарубіжного педагогічного досвіду, опануванню ними сучасними знаннями та технологіями, творчому вдосконаленню освітнього процесу на основі інновацій. (Оліфіра Л., 2014) |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3993 |
ISBN: | 978-617-8143-16-9 (PDF) 978-617-8143-15-2 |
metadata.dc.rights.uri: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ |
Розташовується у зібраннях: | Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet Marinec Nagyija Szilágyi Iván |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Syladii_Ivan_Marynets_Nadiia_Pidvyshchennia_profesiinoi_maisternosti_vykladachiv_hlobalnoho_2024.pdf | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 449-453. | 497.83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons