Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3993
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСиладій Іванuk
dc.contributor.authorSzilágyi Ivánhu
dc.contributor.authorМаринець Надіяuk
dc.contributor.authorMarinec Nagyijahu
dc.contributor.authorNadiia Marynetsen
dc.date.accessioned2024-07-17T08:50:12Z-
dc.date.available2024-07-17T08:50:12Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationIn Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 449-453.en
dc.identifier.isbn978-617-8143-16-9 (PDF)-
dc.identifier.isbn978-617-8143-15-2-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3993-
dc.description.abstractРезюме. Дослідницький потенціал викладача в умовах демократизації українського суспільства, розвитку інформаційних технологій, перманентного збільшення обсягу наукових розробок є запорукою його професійного зростання. Науково-педагогічна та навчально-методична діяльність сучасного викладача та майбутнього вчителя передбачає, перш за все, вироблення індивідуальних методик самоосвіти та самовдосконалення поряд з державною відповідальністю за створення необхідних соціально-економічних, правових, духовно-моральних умов для професійної діяльності та розвитку майстерності викладачів (професійно зайнятих та майбутніх фахівців). Потреба у науковому зростанні викладача може реалізуватися лише тоді, коли у певному педагогічному колективі стимулюється й підтримується його потяг до вивчення новітніх розробок щодо форми та змісту навчальних дисциплін, які ним викладаються. Створення в закладі освіти інноваційного освітнього середовища сприяє вивченню викладачами прогресивного вітчизняного та зарубіжного педагогічного досвіду, опануванню ними сучасними знаннями та технологіями, творчому вдосконаленню освітнього процесу на основі інновацій. (Оліфіра Л., 2014)uk
dc.language.isouken
dc.publisherII. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskolaen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectпрофесійна майстерністьuk
dc.subjectінтелектуальний потенціалuk
dc.subjectсистема освітиuk
dc.titleПідвищення професійної майстерності викладачів глобального виміру демократизації освітиen
dc.title.alternativeTeachers’ professional development within the global dimension of educational modernizationen
dc.typedc.type.conferenceAnnouncementen
Appears in Collections:Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet
Marinec Nagyija
Szilágyi Iván

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Syladii_Ivan_Marynets_Nadiia_Pidvyshchennia_profesiinoi_maisternosti_vykladachiv_hlobalnoho_2024.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 449-453.497.83 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons