Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3993
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Силадій Іван | uk |
dc.contributor.author | Szilágyi Iván | hu |
dc.contributor.author | Маринець Надія | uk |
dc.contributor.author | Marinec Nagyija | hu |
dc.contributor.author | Nadiia Marynets | en |
dc.date.accessioned | 2024-07-17T08:50:12Z | - |
dc.date.available | 2024-07-17T08:50:12Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 449-453. | en |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-16-9 (PDF) | - |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-15-2 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3993 | - |
dc.description.abstract | Резюме. Дослідницький потенціал викладача в умовах демократизації українського суспільства, розвитку інформаційних технологій, перманентного збільшення обсягу наукових розробок є запорукою його професійного зростання. Науково-педагогічна та навчально-методична діяльність сучасного викладача та майбутнього вчителя передбачає, перш за все, вироблення індивідуальних методик самоосвіти та самовдосконалення поряд з державною відповідальністю за створення необхідних соціально-економічних, правових, духовно-моральних умов для професійної діяльності та розвитку майстерності викладачів (професійно зайнятих та майбутніх фахівців). Потреба у науковому зростанні викладача може реалізуватися лише тоді, коли у певному педагогічному колективі стимулюється й підтримується його потяг до вивчення новітніх розробок щодо форми та змісту навчальних дисциплін, які ним викладаються. Створення в закладі освіти інноваційного освітнього середовища сприяє вивченню викладачами прогресивного вітчизняного та зарубіжного педагогічного досвіду, опануванню ними сучасними знаннями та технологіями, творчому вдосконаленню освітнього процесу на основі інновацій. (Оліфіра Л., 2014) | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | професійна майстерність | uk |
dc.subject | інтелектуальний потенціал | uk |
dc.subject | система освіти | uk |
dc.title | Підвищення професійної майстерності викладачів глобального виміру демократизації освіти | en |
dc.title.alternative | Teachers’ professional development within the global dimension of educational modernization | en |
dc.type | dc.type.conferenceAnnouncement | en |
Appears in Collections: | Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet Marinec Nagyija Szilágyi Iván |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Syladii_Ivan_Marynets_Nadiia_Pidvyshchennia_profesiinoi_maisternosti_vykladachiv_hlobalnoho_2024.pdf | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 449-453. | 497.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License