Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3994
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хижняк Інна | uk |
dc.contributor.author | Inna Khyzhniak | en |
dc.date.accessioned | 2024-07-17T08:59:03Z | - |
dc.date.available | 2024-07-17T08:59:03Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 455-461. | en |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-16-9 (PDF) | - |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-15-2 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3994 | - |
dc.description.abstract | Резюме. Сучасні реалії функціонування вищої освіти в України поєднують як традиційні, унормовані на законодавчому рівні, тенденції, так і подолання викликів військової агресії проти нашої країни. Від лютого 2022 р. система освіти України загалом і вищої зокрема відпрацьовує механізми забезпечення ефективності освітнього процесу в умовах географічної віддаленості його суб’єктів, нерівномірного доступу до Інтернету, світла, гаджетів достатнього технічного рівня і под. На початку ІІ семестру 2021–2022 навчального року перед вишами поставали проблеми більш технічного характеру: переміщення деяких закладів вищої освіти з власних юридичних адрес, відсутність доступу до матеріальної бази, неможливість функціонування через постійну небезпеку для життя людей, проблеми з налагодженням зв’язку тощо. Наприкінці цього семестру та на початку 2022–2023 навчального року більшість із них було так чи інакше вирішено, і почали поставати практичні потреби перегляду окремих змістових та методичних аспектів організації освітнього процесу в умовах активних воєнних дій на території України. | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | педагогічні ЗВО | uk |
dc.subject | магістранти | uk |
dc.subject | наукові дослідження | uk |
dc.subject | кваліфікаційні роботи | uk |
dc.subject | проблематика | uk |
dc.title | Проблематика наукових педагогічних досліджень у сучасних умовах функціонування освітньої системи України | en |
dc.title.alternative | Problems of scientific pedagogical research in the current conditions of the educational system functioning in Ukraine | en |
dc.type | dc.type.article | en |
Appears in Collections: | Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Khyzhniak_Inna_Problematyka_naukovykh_pedahohichnykh_doslidzhen_suchasnykh_2024.pdf | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 455-461. | 516.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License