Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3995
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щука Галина | uk |
dc.contributor.author | Shchuka Halyna | en |
dc.contributor.author | Scsuka Halina | hu |
dc.date.accessioned | 2024-07-17T09:06:16Z | - |
dc.date.available | 2024-07-17T09:06:16Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 469-475. | en |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-16-9 (PDF) | - |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-15-2 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3995 | - |
dc.description.abstract | Резюме. У вітчизняних ЗВО, відповідно до Закону «Про вищу освіту», запроваджено концепцію person-centered teaching (навчання, орієнтоване на особистість). Одним з принципів реалізації даної концепції є гарантоване право студентів самостійно обирати щонайменше 25 % обсягу освітньої програми (ЗУ «Про вищу освіту» 2014). Незважаючи на ряд нормативно-правових документів, які деталізували питання введення вибіркових дисциплін в освітній процес (наприклад, Лист МОН України від 13.03.2015 № 1/9-126 “Щодо особливостей організації освітнього процесу та формування навчальних планів у 2015/2016 н. р.”), публікації у фахових журналах, виступи на науковопрактичних конференціях, врешті-решт, результати акредитацій, вказують на те, що ряд важливих позицій (як-от, місце вибіркової дисципліни в освітньому процесі, її мета, матеріально-технічне забезпечення, вимоги до викладача та здобувачів тощо) залишаються дискусійними. | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | вибіркові дисципліни | uk |
dc.subject | освітній процес | uk |
dc.subject | вища освіта | uk |
dc.title | Основні принципи організації викладання дисциплін за вибором | en |
dc.title.alternative | Basic principles of optional subjects teaching organization | en |
dc.type | dc.type.article | en |
Appears in Collections: | Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet Scsuka Halina |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shchuka_Halyna_Osnovni_pryntsypy_orhanizatsii_vykladannia_dystsyplin_vyb_2024.pdf | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 469-475. | 507.05 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License