Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3996
Назва: Формування готовності керівників закладів загальної середньої освіти до впровадження інклюзивної освіти: теоретичні аспекти
Автори: Атрощенко Тетяна
Atroschenko Tetiana
Ключові слова: інклюзивна освіта;інклюзивна компетентість;керівники закладу загальної середньої освіти;готовність до впровадження інклюзивної освіти
Дата публікації: 2024
Видавництво: II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola
Вид документа: dc.type.conferenceAnnouncement
Бібліографічний опис: In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 479-484.
Короткий огляд (реферат): Резюме. Тенденцією сучасного суспільства є прагнення до забезпечення доступності усіх його ресурсів для осіб з особливими освітніми потребами. Відповідно, інклюзивна освіта інтенсивно входить у практику школи, ставлячи перед нею ряд непростих завдань. Стаючи на шлях розвитку інклюзивної практики, заклади загальної середньої освіти мають на меті створення спеціальних умов для розвитку та соціальної адаптації учнів з особливими освітніми потребами (далі - ООП) та їхніх однолітків. Неоціненною у цьому процесі є роль керівників, оскільки саме від їхнього професіоналізму та сформованої належним чином інклюзивної компетентності залежить налагодження успішної співпраці з батьками та фахівцями, підтримка педагогів, створення такого безпечного освітнього середовища, у якому кожен учень може досягти успіху, де враховуються індивідуальні особливості кожної дитини, кожної родини тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3996
ISBN: 978-617-8143-16-9 (PDF)
978-617-8143-15-2
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Розташовується у зібраннях:Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Atroshchenko_Tetiana_Formuvannia_hotovnosti_kerivnykiv_zakladiv_zahalnoi_serednoi_osvity_2024.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 479-484.503.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Ліцензія на матеріал: Ліцензія Creative Commons Creative Commons