Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3996
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАтрощенко Тетянаuk
dc.contributor.authorAtroschenko Tetianaen
dc.date.accessioned2024-07-17T12:23:28Z-
dc.date.available2024-07-17T12:23:28Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationIn Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 479-484.en
dc.identifier.isbn978-617-8143-16-9 (PDF)-
dc.identifier.isbn978-617-8143-15-2-
dc.identifier.urihttps://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3996-
dc.description.abstractРезюме. Тенденцією сучасного суспільства є прагнення до забезпечення доступності усіх його ресурсів для осіб з особливими освітніми потребами. Відповідно, інклюзивна освіта інтенсивно входить у практику школи, ставлячи перед нею ряд непростих завдань. Стаючи на шлях розвитку інклюзивної практики, заклади загальної середньої освіти мають на меті створення спеціальних умов для розвитку та соціальної адаптації учнів з особливими освітніми потребами (далі - ООП) та їхніх однолітків. Неоціненною у цьому процесі є роль керівників, оскільки саме від їхнього професіоналізму та сформованої належним чином інклюзивної компетентності залежить налагодження успішної співпраці з батьками та фахівцями, підтримка педагогів, створення такого безпечного освітнього середовища, у якому кожен учень може досягти успіху, де враховуються індивідуальні особливості кожної дитини, кожної родини тощо.uk
dc.language.isouken
dc.publisherII. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskolaen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.subjectінклюзивна компетентістьuk
dc.subjectкерівники закладу загальної середньої освітиuk
dc.subjectготовність до впровадження інклюзивної освітиuk
dc.titleФормування готовності керівників закладів загальної середньої освіти до впровадження інклюзивної освіти: теоретичні аспектиen
dc.typedc.type.conferenceAnnouncementen
Appears in Collections:Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Atroshchenko_Tetiana_Formuvannia_hotovnosti_kerivnykiv_zakladiv_zahalnoi_serednoi_osvity_2024.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 479-484.503.32 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons