Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3996
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Атрощенко Тетяна | uk |
dc.contributor.author | Atroschenko Tetiana | en |
dc.date.accessioned | 2024-07-17T12:23:28Z | - |
dc.date.available | 2024-07-17T12:23:28Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 479-484. | en |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-16-9 (PDF) | - |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-15-2 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3996 | - |
dc.description.abstract | Резюме. Тенденцією сучасного суспільства є прагнення до забезпечення доступності усіх його ресурсів для осіб з особливими освітніми потребами. Відповідно, інклюзивна освіта інтенсивно входить у практику школи, ставлячи перед нею ряд непростих завдань. Стаючи на шлях розвитку інклюзивної практики, заклади загальної середньої освіти мають на меті створення спеціальних умов для розвитку та соціальної адаптації учнів з особливими освітніми потребами (далі - ООП) та їхніх однолітків. Неоціненною у цьому процесі є роль керівників, оскільки саме від їхнього професіоналізму та сформованої належним чином інклюзивної компетентності залежить налагодження успішної співпраці з батьками та фахівцями, підтримка педагогів, створення такого безпечного освітнього середовища, у якому кожен учень може досягти успіху, де враховуються індивідуальні особливості кожної дитини, кожної родини тощо. | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk |
dc.subject | інклюзивна компетентість | uk |
dc.subject | керівники закладу загальної середньої освіти | uk |
dc.subject | готовність до впровадження інклюзивної освіти | uk |
dc.title | Формування готовності керівників закладів загальної середньої освіти до впровадження інклюзивної освіти: теоретичні аспекти | en |
dc.type | dc.type.conferenceAnnouncement | en |
Appears in Collections: | Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Atroshchenko_Tetiana_Formuvannia_hotovnosti_kerivnykiv_zakladiv_zahalnoi_serednoi_osvity_2024.pdf | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 479-484. | 503.32 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License