Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4004
Title: Тенденції розвитку інклюзивної освіти в початковій школі Угорщини
Authors: Михайлович Кристина
Krystyna Mykhailovych
Mihajlovics Krisztina
Keywords: інклюзивна освіта;початкова школа;Угорщина
Issue Date: 2024
Publisher: II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola
Type: dc.type.article
Citation: In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 587-592.
Abstract: Резюме. Інклюзивна освіта у процесі становлення проходить через певні етапи і таким етапом є інтеграція. Згідно з визначенням угорського тлумачного словника, термін «інтеграція» означає об’єднання окремих частин у велике ціле чи єдність, що в нашому випадку стосується інтеграції осіб з інвалідністю, дітей чи молоді з особливими освітніми потребами. Концепцію інтегрованої освіти вважати передумовою розвитку інклюзії як соціально-політичної концепції. Що стосується освіти, то концепція інтеграції з’явилася в Європі після Другої світової війни. Уперше визначення інтеграції було зроблено в межах принципу нормалізації. Рух за емансипацію людей осіб з інвалідністю відіграв значну роль у поширенні принципу інтегрованої освіти, що трансформував освіту країн Європи відповідно до цих принципів. Міжнародну ініціативу 1960-х і 1970-х років, що стосувалася спільного навчання дітей з інвалідністю та дітей без інвалідності, називали «інтеграцією».
URI: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4004
ISBN: 978-617-8143-16-9 (PDF)
978-617-8143-15-2
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Appears in Collections:Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mykhailovych_K_Tendentsii_rozvytku_inkliuzyvnoi_osvity_pochatkovii_Uhorshchyny_2024.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 587-592.529.4 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons