Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4005
Title: Інклюзія під час війни: як підтримати дітей з особливими освітніми потребами?
Other Titles: Inclusion during the war: how to support children with special educational needs
Authors: Пісняк Валентина
Valentina Рisniak
Keywords: інклюзія;війна;діти з особливими освітніми потребами;підтримка;освіта
Issue Date: 2024
Publisher: II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola
Type: dc.type.article
Citation: In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 593-597.
Abstract: Резюме. Війна завжди має дуже серйозний вплив на життя людей, особливо на життя молодшого покоління. Це подія, яка має серйозні наслідки для всіх людей, незалежно від віку, статі чи соціального статусу. Діти, які мають особливі освітні потреби (ООП), так як і діти з інвалідністю – особливо вразлива група учасників війни. Вони можуть зазнавати особливих труднощів, які пов’язані з доступом до освіти та навчання під час війни. В цій статті ми досліджуємо проблему інклюзії під час війни та підтримки дітей з особливими освітніми потребами і запропонуємо деякі рішення, які можуть допомогти забезпечити їхню освіту та благополуччя.
URI: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4005
ISBN: 978-617-8143-16-9 (PDF)
978-617-8143-15-2
metadata.dc.rights.uri: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/
Appears in Collections:Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pisniak_Valentyna_Inkliuziia_pid_chas_viiny_yak_pidtrymaty_ditei_zosoblyvymy_osvitnimy_2024.pdfIn Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 593-597.498.66 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons