Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4068
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Греба Ілдіко | uk |
dc.contributor.author | Greba Ildikó | hu |
dc.contributor.author | Шелельо Тетяна | uk |
dc.contributor.author | Selelyo Tetjána | hu |
dc.contributor.author | Tetiana Shelelo | en |
dc.contributor.author | Гаврилюк Ілона | uk |
dc.contributor.author | Gávriljuk Ilona | hu |
dc.date.accessioned | 2024-08-12T08:08:04Z | - |
dc.date.available | 2024-08-12T08:08:04Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 539-544. | en |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-16-9 (PDF) | - |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-15-2 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4068 | - |
dc.description.abstract | Резюме. Проблема булінгу для сучасного суспільства є надзвичайно поширеною та актуальною. Останніми роками набуває особливого значення в освітній практиці таке явище, як шкільний булінг, оскільки школа не залишається осторонь реалій життя, а учні наслідують моделі міжособистісної взаємодії, що набувають деструктивного характеру. Вперше проблемою шкільного насильства зацікавився К. Дьюкс у 1905 році, коли опублікував свою роботу на дану тему. Перші систематичні дослідження цього явища провели скандинавські науковці: Д. Олвеус, П. П. Хайнеман, А. Пікас, Е. Роланд. Вони розробили концепцію булінгу – (від англ. "bully" – хуліган), де визначили його як форму утиску, дискримінації та цькування (Аль-Зубейді, Нагорняк, 2022). | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | пандемія | uk |
dc.subject | агресія | uk |
dc.subject | булінг | uk |
dc.subject | кібербулінг | uk |
dc.subject | жертва | uk |
dc.subject | агресор | uk |
dc.subject | спостерігач | uk |
dc.subject | насильство | uk |
dc.title | Булінг в освітньому середовищі та вплив різних факторів на його розвиток | en |
dc.title.alternative | Bullying in the educational environment and the influence of various factors on its development | en |
dc.type | dc.type.article | en |
Appears in Collections: | Greba Ildikó Gávriljuk Ilona Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shelelo_Tetiana_et_al_Bulinh_osvitnomu_seredovyshchi_ta_vplyv_riznykh_2024.pdf | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 539-544. | 991.38 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License