Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4070
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Йокоб Андрея | uk |
dc.contributor.author | Jakab Andrea | hu |
dc.date.accessioned | 2024-08-12T10:42:40Z | - |
dc.date.available | 2024-08-12T10:42:40Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 307-312. | en |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-16-9 (PDF) | - |
dc.identifier.isbn | 978-617-8143-15-2 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/4070 | - |
dc.description.abstract | Резюме. Удосконалення системи навчання та виховання в умовах закладу дошкільної освіти зумовлене запитами сучасного глобалізованого суспільства. Сьогодення потребує творчої, креативної особистості, здатної до нестандартних підходів при вирішенні різноманітних питань, рухливості, гнучкого мислення, швидкого пристосування до нових умов, творчого підходу до розв’язання різноманітних проблем тощо. Адже, як стверджує Л. Артемова, творчість - продуктивна людська діяльність, яка здатна породжувати якісно нові матеріальні й духовні цінності суспільного значення. Розвиток творчого потенціалу діяльності, як вважає авторка, - одна з найважливіших умов культурного прогресу суспільства й виховання особистості. Саме тому на всіх етапах дошкільної освіти необхідно акцентувати увагу на максимальну стимуляцію в дошкільників самостійної діяльності, на розвиток стійкого творчого інтересу, цілеспрямованості творчого пошуку, заповзятливості під час здійснення творчих завдань (Артемова, 2002, 27). | uk |
dc.language.iso | uk | en |
dc.publisher | II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | дошкільна освіта | uk |
dc.subject | театральна педагогіка | uk |
dc.title | Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами театральної педагогіки | en |
dc.title.alternative | Development of preschool children with theatrical pedagogic tools | en |
dc.title.alternative | Az óvodáskorú gyermekek fejlesztése színházpedagógiai eszközökkel | en |
dc.type | dc.type.article | en |
Appears in Collections: | Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Tanulmánykötet |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Yakob_Andreia_Rozvytok_tvorchykh_zdibnostei_ditei_doshkilnoho_asobamy_teatralnoi_pedahohiky_2024.pdf | In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2024. pp. 307-312. | 963.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License